13.kapitola

3.7K 95 3
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






,,Arian mal by si...Oh!"prudko som Ariana od seba odsotila, keď som počula Noarov hlas.

,,Ty idiot! Prišli sme o šancu mať neter alebo synovca."Kristen udrie Noara po hlave. Ja trápne zakašlem.

,,Tak dobre vy sa rozprávajte ja idem hore."rýchlo poviem a utečiem do izby.

Výťahom som vyšla hore a zavrela sa v izbe. Oprela som sa o dvere a vydýchla som si. Vyšla som na balkón a sadla si na kreslo. Už sa stmievalo.

To čo sa stalo dole. Nebudem klamať páčilo sa mi to a veľmi.

Samozrejme, že sa ti to páčilo

Ja-... môžes ma nechať aspoň chvíľu rozmýšlať?

Samozrejme


Ja sama som ho o to požiadala. Ja sama som chcela aby ma bozkával. A keď sa jeho pery dotkli mojích nevedela som prestať. Bola to ako droga. V živote som toto ešte necítila. Chcela som viac a viac. Vedela som, že to nie je správne. Veľmi dobre som to vedela. Už radšej na to nechcem myslieť. Vzala som do ruky mobil a zapla si instagram.

Pozerala som storky rôznych celebrít. Celý instagram bol o Halloweene. Počkať akého je dnes? 30. októbra? To Halloween je už zajtra? Ja halloween milujem. Vstala som a rýchlo išla dole. Vzala som to schodmi.

,,Kristen! Noar! Kde ste? Kristen!"kričím a zároveň behám dole po schodoch.

Kde sú tí idioti?

,,Kristen! Noar!"zakričala som hlasnejšie.

,,Čo čo je? St-alo s-sa niečo?"zo zbraňami v rukách sa rozbehnú z obývačky. Ja sa len usmejem.

,,Čo by sa malo stať? Zajtra je Halloween."poviem im.

,,Oriana to si kričala len kvôli tomu?"Noar nadvihne obočie.

,,Len? Halloween je deň kedy sa môžeš obliecť ako totálny idiot a nikto ti nepovie nič."

,,A tebe nespomínal Arian, že zajtra ideme na halloweensku párty, ale pracovne."Kristen sa spýta a nadvihne obočie.

,,Čo? Nie nehovoril."poviem im.

Kretén!

,,Zabudol som. Zajtra máme prácu. A áno budeš sa zúčastňovať aj ty. Dozvedel som sa to len nedávno. Neplánovali sme to."Arian povie.

,,O čo ide konkrétne?"spýtam sa ho.

,,Arabský dodávatelia koksu a zbraní urobili niečo čo nemali. Myslia si, že o tom neviem. A keďže ich šéf Farid je vysoko chránený využijeme túto oslavu, ktorej sa zúčastní."

O R I A N A Where stories live. Discover now