Nechcela som sa ešte zobudiť, ale divný pocit v žalúdku ma donútil prudko sa postaviť a rýchlo utiecť do kúpeľne. O pár sekúnd na to som už pri záchodovej mise vyprázdňovala žalúdok. Trebalo mi piť toľko alkoholu?
Celý žalúdok sa mi zvieral.
,,Oriana?"počujem zaspatý hlas Ariana a ochvíľu na to pocítim jeho ruky na mojom holom chrbte, a ako mi drží moje rozpustené vlasy.
,,Nie Arian choď preč. Nemôžeš ma vidieť v takom stave. Prosím choď-"nestihnem dopovedať lebo daľšia várka zvratkov sa vyvalí zo mňa.
Bože prečo je tu nech odíde. Bude znechutený.
,,Pšt Oriana. Len to zo seba vyvráť."jemne ma hladká po chrbte a stále mi drží vlasy.
Už keď som vyprázdnila žalúdok po tretíkrát už mi bolo lepšie.
,,Dobre. Už mi je lepšie. Donesieš mi prosím pohár vody?"neotočím sa naňho lebo určite vyzerám ako zombík.
Počujem ako ide do izby, kde je džbán s vodou a donesie mi pohár vody. Vypijem ho a postavím sa. Cítila som sa veľmi slabá.
,,Lepšie?"spýta sa ma. Ja prikývnem
Podídem k umyvadlu a opláchnem sa vodou.
,,Poď osprchujem ťa. Preberie ťa to."počujem ho ako zapne sprchu. Nenamietala som.
Ja som bola už nahá on mal iba boxerky, ktoré si dal dole. Chytil ma za ruku a spolu sme vošli do sprchy. Vzal ma do objatia a hladkal jemne po chrbte.
Ochvíľku na to vzal do ruky šampón a začal mi umývať vlasy. Jemne vmásiroval šampón. Potom mi ich opláchol vodou a začal mi umývať telo. Nebolo to nič sexuálne. Proste sa o mňa iba postaral. A v tomto momente som si niečo uvedomila.
Začína sa mi dostávať do srdca a to sa mi rozhodne nepáči.
Keď sme sa dosprchovali obmotal okolo mňa uterák a na seba hodil župan. Neskôr ma pozdvihol a položil ma na skrinku.
,,Lepšie?"ja s úsmevom prikývnem. Okolu prstu si obmotá pramienok môjích vlasov a privonia si.
,,Milujem túto vôňu. Som na nej závislý."jemne povie. Po tele mi prejdú zimomriavky.
,,Dnes si odýchni a nič nerob."
,,Nie akoby som aj niečo robila."prekrútim očami.
,,Hej kotele nado mnou neprekrúcaj tými očami."
,,Inak čo?"spýtam sa.
,,Inak nebudem brať ohľad, že sa cítiš zle, prehnem ťa cez koleno a zase dostaneš po tom tvojom guľatom nesmierne sexy zadku."uškrnie sa.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...