Boli sme už všetci tu. Samozrejme sme nestáli pri sebe. Ja som bola úplne na pravom konci a Arian s Dorjanom oproti mne. Boli tu rôzni ľudia s rôznimi maskami. Všetko tu bolo ladené do Červeno-oranžová a čierna. Boli tu stoli so stoličkami, v hornej časti tu boli aj ukryté boxi. Predpokladám, že Farid sa zdržuje tam.
Musím si získať jeho pozornosť. Ale ako? Porozhliadla som sa po celom klube. Boli tu ľudia, ktorí tu tancovali, ľudia pri bare, ľudia pri stoloch a... mám to! Bude tu karaoke. Skúsim ísť zaspievať. Najlepšie bude keď to bude pesnička v jeho jazyku to určite upúta jeho pozornosť.
,,Viem, kde sa zdržuje Farid."počujem v slúchadle Ariu.
,,Kde?"spýta sa Noar.
,,Horný VIP box. Ten úplne v ľavom rohu. Vonku stoja traja chlapy."pozriem sa tam. Zaujímavé.
,,Teraz už len ako získame jeho pozornosť."Kristen povie. Ja sa usmejem aj keď oni to nevidia.
,,To už nechajte na mňa."poviem im a idem k pódiu. Práve DJ pozýval ľudí na pódium si za spievať.
Predrala som sa cez rad ľudí a malými schodmi vyšla hore.
,,Vidím tu prvú kandidátku."povie do mikrofónu.
,,Čo to robíš Oriana?"počujem Ariana v slúchadle. Vyhľadám ho očami. Stál pri bare a pozeral sa na mňa.
,,Tak ako sa voláš kráska?"slizko sa na mňa pozrie. Fúj.
,,Aysha."poviem moje falošné meno.
,,Tak Aysha čo nám zaspievaš?"spýta sa ma. Napadla ma jedna arabská pesnička, ktorú som mala rada.
,,Eint eih od Nancy Ajram."poviem názov piesne.
,,Nancy. Tak to je ťažká pesnička."
,,Tak dobre ľudia. Veľký potlesk pre Ayshu."povzbudivo zakričí a celý dav ľudí začne tlieskať a pískať.
Nadýchnem sa a chytím mikfrofón. Nikdy v živote som nespievala pred toľkými ľudmi.
,,Dáš to Oriana."Arian povie a ja sa len usmejem.
DJ pustil melódiu a ja som začala.
(Pesnička:Nancy Ajram enta eih.)
🎶Enta eih mesh kfaya aalaik
Tegrahni haram aalaik enta eeih
Enta laih dimooai habeebi tehoun aalaik
Tab w laih ana radya enak tegrahni w roohi feek
Tab w laih yaani eih radya beaazabi bain edaik🎶Preciťovala som celú pesničku. Pozrela som sa hore a ako som usúdila Farid stál tam. Mal na sebe kostým, námorníka a v ruke držal cigaretu. Pozeral sa na mňa.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...