18.kapitola

3.8K 110 3
                                    






Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Práve som otvorila oči a chcela sa ponaťahovať, keď som ucítila niečo ťažké okolo môjho pásu. Otočila som sa a zbadala spiacu tvár Ariana. Obíjmal ma, tvár mal zaborenú do môjho krku a spokojne spal. Ešte aj pri spaní vyzerá dobre. Nepamätám si, že som zaspávala takto. Som si istá, že som zaspávala sama. Potrebovala som cikať, ale nechcela som ho zobudiť. Bol doslova na mne prilepený.

Mal taký spokojný výraz, keď spí. Všimla som si, že má pár jemné pehy okolo nosa a líc, ale vôbec to normálne ani nezbadáte. Jeho vlasy vyzerali byť také hebké, že som mala nutkanie do nich zaboriť prsty.

Dobre, ale už teraz mi fakt treba cikať.

,,Arian."jemne poviem.

Nič.

,,Arian."teraz sa dotknem už aj jeho ramena.

Zase nič.

,,No ták. Arian zobuď sa. Potrebujem cikať."nemôžem sa dostať ani z jeho zovretia.

,,Arian."začnem zo sebou hýbať.

Nič.

Zbadala som ako sa uškrnul. Hajzel. On bol celý čas hore.

,,Ty kretén si bol celý čas hore."udriem ho do ramena. On otvorí oči a začne sa smiať. Idiot. Všimla som si, že mal jamku na pravom líci. Bolo to rozkošné.



Ty si použila slovo rozkošné?

Nie nepoužila

Som si istá, že áno. Čo sa to s tebou deje?

Nie! Nebudem sa k tomu vyjadrovať




,,No ták pusť ma potrebujem cikať."

,,Čo za to?"provokatívne sa na mňa usmejeje a ešte viac si ma k sebe privinie. Bola som nalepena na jeho holú hruď.

,,Čo za to, že chcem isť cikať?"spýtala som sa s iróniou v hlase. Myslela som, že sranduje, lenže on nesrandoval lebo ma stále pevne držal.

,,Čo tak bozk na dobré ráno?"nadvihne jedno obočie. Čo? Bozk?

,,Nie."hneď odpovie.

,,No ták. Iba jeden bozk a si voľná."

,,Tak dobre."usmejem sa. On sa natešene zatváril. Kretén.

Pomaly som sa priblížila k jeho tvári a on už zatváral oči a našpúlil pery, lenže ja som ho pobozkala na čelo a rýchlo sa vymanila z jeho zovretia. On prekvapene otvoril oči.

,,Nemyslel som bozk na čelo."spraví znechutený výraz.

,,Bohužuaľ nepovedal si aký bozk máš na mysli."poviem. On len pokrúti neveriacky hlavou a zase si ľahne.

O R I A N A Where stories live. Discover now