39. kapitola

2.6K 81 3
                                    



6 MESIACE NSKÔR!!!


6 MESIACE NSKÔR!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





,,Kde som dala môj mobil?"frustrovane sa spýtam sama seba.

Kde som bola naposledy? Rozmýšľaj Oriana! Aah kuchyňa! Rýchlo idem tam a nájdem tam mobil. Bola som v strese lebo blížia sa Arianove narodeniny a o hodinu nám odlieta naše lietadlo. On o tom ešte nevie. Mala som tri zmeškané hovory od brata. Rafael bol momentálne v Indii a vždy mi zavolá piatky alebo stredy a dnes je piatok. Kurva úplne som na to zabudla! Rýchlo mu napíšem správu, že potom sa mu ozvem.

Ale vás určite zaujíma čo sa vlastne za tých šesť mesiacov stalo.

Tak kde začať? Po novom roku, keď sme sa vrátili z New Yorku nasledovali moje narodeniny, ktoré boli 16. januára. Vždy som chcela ísť do disneylandu tak mi urobili všetci prekvapenie a strávili sme v Paríži týždeň. Boli to najlepšie narodeniny. Potom sme všetci boli pracovne zaneprázdnení. Nič strašné iba klasické veci a mali sme zopár misií.

Potom v strede marca mali narodeniny dvaja ľudia a to Noar s Dorjanom. Noar klasicky prežúroval celú noc a Dorjan si iba vyšiel s Ariou na večeru. V apríli mal Kristen a v Máji mala Aria, takže išlo to tak za radom. Neuveríte malý Elión má už skoro deväť mesiacov. Prešlo to tak rýchlo, už sa plazí na štyroch a už vie povedať slová ako je mama, tata, papa. Je taký chutnučký.

Aria s Dorjanom už s nami nebývajú. Kúpili si vlastný dom neďaleko nás. Kristen s Noarom tu stále bývajú, no oni tu skoro nikdy nie sú. Buď sú v klube, pracujú s Arianom alebo prespia v Noarovom byte. Popravde mi chýba, to že už nie sme tak často spolu. No cez týždeň sa všetci stretneme aspoň dvakrát.

Piatky trávime spolu pri večeri a teraz najväčšia bomba......Noar už tri týždne chodí s Rue. Ja som vám hovorila, že niečo medzi nimi je. Rue je jeho tanečnica tá ryšavka viete, som šťastná, že práve ona mu dokázala dobiť srdce lebo je to naozaj dobré dievča. Od kedy je s ňou je ako vymenený. A ak sa pýtate na Kristena tak ten ešte stále vedie búrlivý život a nechodí s nikým. Ešte na to vraj nie je pripravený. Uvidíme ako to dopadne.

Tento rok je zatiaľ najlepší. Všetko je tak ako má byť a som veľmi šťastná. Áno bojím sa, že sa niečo môže pokaziť, ale nechcem nad tým rozmýšľať a privodiť si tým negatívne myšlienky. Teraz späť k Arianovi a jeho narodeninám. Narodeniny má zajtra, no dnes o desiatej odlietame do Costa Riki čo je jedenásť hodinový let. Prvé tri dni tam budeme sami a neskôr prídu aj ostatní. Arian si myslí, že ide do Španielska na dôležité stretnutie, ešte večer mi volal, že bude na dva dni preč a nestíha prijsť domov, keďže musel ešte niečo doriešiť. Určite bude unavený chudák.




Skontrolovala som ešte či mám všetko a išla von do auta, kde ma čakal šofér. Na letisku sme boli za 20 minút. Vystúpila som z auta a išla k nášmu súkromnému lietadlu. Naši chlapi mi odniesli batožinu a ja som si zatiaľ sadla. Arian tu bude určite ochvíľu. Chcem vidieť jeho výraz keď ma tu zbadá. Keďže bol Jún tak už bolo teplo, mala som na sebe len crop top s kraťasami a sandálky. Vlasy som mala vo vrkoči. V lietadle šla klíma takže tu bolo príjemne. Nakuknem z okna a vidím ako Arian vystúpi z auta. Ako vždy mal na sebe košeľu a nohavice. Ah už ide dnu!

O R I A N A Where stories live. Discover now