POĎAKOVANIE A PREKVAPENIE?

1.3K 48 5
                                    





Vážení čitateli,

kde žačať? Keď uvažujem o neuveriteľnej ceste uvedenie mojej knihy do života, zisťujem, že som ohromená vašou neustálou podporou a vďačnosťou. Vaše motivujúce slová boli srdcom môjho literárného úsilia. Od počiatočnej iskry inšpirácie až po poslednú kapitolu bola vaša prítomnosť neustálym zdrojom povzbudenia. Vaše slová podnietili môjho tvorivého ducha a poháňali ma vpred. Týmto chcem vyjadriť moje veľke ĎAKUJEM, za čas ktorý ste venovali mojim slovám a prijali ste postavy, do ktorých som vložila svoje srdce. Vaše nadšenie z každej jednej kapitoly premenilo len moje výmysli v hlave na tapisfériu emócii a spoločných zážitkov. Spoločne sme vytvorili niečo výnimočné a ja vám budem navždy vďačná. Ďakujem, že ste srdcom a dušou tohto príbehu. Vaša podpora ma ženie deň čo deň dopredu a neustáli chtič sa zlepšovať. Ďakujem❤❤❤.

Do príbehu ORIANA som naozaj vložila kus svojho srdca. Tento príbeh je súčasť mňa a hoci mi je ťažko sa s ním rozlúčiť, každá cesta raz skončí a táto skončila šťastne. Okrem dohody ORIANA bola môj prvý príbeh, do ktorého som dala naozaj veľa a počas ktorého som sa učila na vlastných chýbach. No som rada ako to dopadlo. Určite aj vám bude smutno za Orianou a Arianom a preto pre vás mám dobrú správu. ORIANA bola iba prvá kniha v triológii osudových žien.

Možno už vám niečo hovorí druhá kniha ak ste pozorne čítali. Poviem vám, že bude teraz o inom páre s iným príbehom, no ak chcete vedieť prečo Nikolai volal v epilógu Arianovi tak rozhodne si prečítate druhú knihu osudových žien, kde sa sem-tam objavia Arian s Orianou. Ja dúfam, že sa vám bude páčiť rovnako ako aj táto hoci bude to rozdielny príbeh. Viete, že mne trvá dlhšie vydať kapitolu, preto si nechám aspoň pár týždňov prestávku a tak sa stretneme pri epilógu druhej knihy. Nechcem vám povedať veľa, ale tak poviem vám aspoň názov. DARIANKA je meno druhej knihy a keď vám poviem, že sa máte načo tešiť tak mi verte. Tak ešte raz veľké ĎAKUJEM a vidíme sa pri epológu DARIANKY😁.





Sociálne siete:

Tiktok: @nalaynska
Instagram: @nala_ynska



O R I A N A Where stories live. Discover now