Po "incidente", ktorý sa stal medzi mnou a Arianom prešli dva dni. Od vtedy som ho nevidela. A čo aj znamená, že zajtra je deň mojej svadby. Teda on si myslí, že to tak bude. Samozrejme, že ja za zaňho nevydám.
Tieto dva dni som strávila v tejto izbe. Za mnou chodila len Aria. Musím uznať, že v živote som nemala človeka, ktorý by sa o mňa takto staral. Áno Rafael je môj bratček a vždy tu pre mňa bol, ale toto je niečo iné. Keď odtiaľ utečiem bude mi trošičku chýbať.
Iba ona ti bude chýbať?
A kto iný ešte?
No vieš ten, ktorý ťa chce-
Ani to nedokonč!
Okrem toho som mohla ísť na balkón, pod ktorým boli strážnici. Cez tieto dva dni som rozmýšľala ako ujdem. Idiot nenechal mi v izbe nič čím by som mohla niekoho zraniť. Teda až na nožnice, ktoré boli v kúpeľni. Od Arii viem, že ten hlupák išiel niekde na nejaké stretnutie, takže doma nie je. Bol tu, ale iný problém. Noar a Kristen stáli za mojímo dvermi. Ten kretén poveril ich aby ma strážili. Ale už aj na nich mám plán.
Teraz som na sebe mala červené tielko s výstrihom, rifle a obyčajné tenisky. V podprsenke, som ukryla nožnice. Áno, viem teraz si myslíte, že moje prsia mi slúžia ako moja kabelka. Ale keď dá sa tam ukryť všeličo.
Plán bol Noara a Ktistena nejako odlákať do mojej kúpeľne a zavrieť ich tu. To by ich zdržalo na pár minút. Tak dobre Oriana čas využiť tvoje herecké skúsenosti.
Z toalety som vzala dole záchodovú misu na sedenie a dala si menšiu stoličku za dvere kúpeľne, kde som sa schovala.
,,Pomóc! Prosím! Spadla som a nemôžem sa postaviť."zakričím a akože syknem od bolesti.
,,Choď ty prosím teba má radšej."počujem ako Kristen povie.
,,Nie choď ty ja som ju predávkoval."
,,Prosím, mňa kusla a rozbila mi nos."počula som ako sa tí dvaja hádaju. To sa ma tak boja? Uškrniem sa.
,,Je tu niekto? Prosím!"zase zakričím.
,,Prečo sa jej bojíme? Veď sme ozbrojení a ona nie je. Tak poďme."Noar povie a počujem ako sa otvorili dvere.
,,Oriana?"Kristen sa spýta.
,,Kde si?"teraz sa spýta Noar.
,,V kúpeľni."odpoviem a počujem ako vojdú.
3
2
1
Teraz!
,,Kde si Or-."Noar nedopovie lebo vyskočím zo stoličky a záchodovu misu mu hodím cez hlavu a potiahla ňou mojím smerom. Kristen si to všimol a namieril na mňa zbraň. Ja som celou silou teraz Noara, ktorého som dusila záchodovou misou hodila na Kristena čím spadli obaja do vane. Nestihli nič povedať lebo ja som už bola von a zamykala ich v kúpeľni.
YOU ARE READING
O R I A N A
RomancePrvá kniha v triológii osudových žien. Arian Demiraj- Šéf albánskej mafie. Ľudia sa už len pri počutí mena trasú od strachu. Každý ho pozná ako bezcitného, chladnokrvného zabijaka. Nikto však nevie prečo je tomu tak. Ako malý chlapec prišiel o oboc...