To znów nie rozdział kochani;)
Zostałam nominowana do liebster Awards przez @latarka. Z czego bardzo się cieszę i dziękuję!
To wspaniałe, iż moja książka się wam podoba! * Skacze z radości * ;)
*
*
*
1. Co sądzisz o najnowszym ''show'' polsat'u o nazwie ''Celebrity Splash''?
Szczerze mówiąc, niestety nawet tego nie ogladałam;( Ostatnio na nic nie mam praktycznie czasu.
Szkoła, dom ( remont ) , a do tego jestem chora.
Ale obiecuję, że jak tylko znajdę czas, to obejrzę i wypowiem się na ten temat;)2. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
To jest dla mnie trudne pytanie, ponieważ kocham wszystkie zwierzątka, ale myślę że najbardziej kocham pieski.
Mam nawet 3, bo moja suczka się oszczeniła;)3. Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?
Najbardziej lubię film ''Love Rosie''. Bardzo długo na niego czekałam, bo przeczytalam też wcześniej książkę.
Bardzo podoba mi się sposów w jaki Collins, odegrała swoją rolę, a zrobiła to świetnie.
Mogłabym oglądać to cały czas, lecz teraz nie mam dostępu do laptopa i bardzo ubolewam;(4. Jak znalazłaś się na wattpadzie?
Z początku czytałam opowiadania tylko na blogach, ale szczerze mówiąc nie miałam już co, bo praktycznie widziałam już wszystko.
Później koleżanka wysłała mi linka do opowowiadania na wattpadzie ''klik'', które swoją drogą bardzo mi się spodobało, potem czytalam opowiadania tylko i wyłącznie na tej stronie.
Po jakimś czasie, zaczęłam sama pisać FF;)5. Lubisz chodzić na zakupy?
Lubię!
Ale czasami trochę przesadzę i potem mój budżet wynosi 0.