Ik lig in m'n bed en staar naar het plafond. Het is 3 uur in de nacht en morgen ga ik verhuizen, naar Beacon Hills, helemaal in California. En dat betekent, nieuwe vrienden maken, waar ik echt slecht in ben. Maar ik heb er eigenlijk best wel zin in. Over een uur komt m'n moeder me wakker maken, dan moeten we naar het vliegveld, 11 uur duurt de reis. Maar gelukkig heb ik mijn muziek. Het is voor het eerst dat ik ergens zenuwachtig voor ben. Dat ben ik meestal nooit. Ik kijk voor de laatste keer naar buiten uit mijn oude raam, ineens beginnen mijn ogen zwaar te worden, je gaat nu niet zeggen dat ik in slaap ga vallen. "Sophie? Wakker worden, we moeten gaan" hoorde ik mijn moeder zachtjes zeggen. "Wat? Waarom?"probeerde ik hardop te zeggen. "We moeten naar het vliegveld, dus maak je klaar" hoorde ik haar weer zeggen. Ik draaide me om, en dacht waarom moeten we weg? "Kom op Sophie, anders komen we te laat"zei m'n moeder. Oowh ja, we gaan verhuizen. Ik sprong omhoog en duwde de dekens van me af. Ik trok mijn trainingspak aan en pakte mijn tas met de spullen voor in de vliegtuig. En natuurlijk de koffers met mijn kleren en rende de trap af en zette de koffers in de taxi. Ik ging er alvast inzitten, meteen deed mijn oortjes in, niet veel minuten later zat mijn moeder ook in de auto.
We zijn aan gekomen bij het vliegveld, ik pak de koffers. M'n moeder geeft het geld aan de chauffeur en we gaan naar binnen. "We moeten opschieten, we halen het anders niet" zei m'n moeder die me voorbij rende. Ik pakte snel de handvatten van de koffers en rende haar achterna, ik kon haar goed zien, want zo klein ben ik niet.
Terwijl ik ren, knal ik soms tegen een paar mensen aan, natuurlijk zeg ik dan sorry. Maar de gezichten die sommige mensen dan trekken, echt om te gillen, maar dat komt denk ik omdat ik gewoon verder ren en ik een keer snel omkijk. Maar ja dat zouden hun ook doen als ze te laat waren. Gelukkig we hebben het nét op tijd gehaald, ik ga met een zucht zitten en haal mijn computer uit mijn tas. En zet The Hunger Games op, maar ik viel zo in slaap.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...