Met z'n allen

1.3K 61 1
                                    

Ik loop richting de ingang van de school en iemand haakt z'n arm in de mijne. Als ik opzei kijk zie ik dat het Allison is. "Hoezo ben jij zo blij?"vroeg ik. "Zaterdag na de wedstrijd, gaan we met z'n allen uit"zei ze. "Wie bedoel je met allen?"vroeg ik. We stopen met lopen en lieten elkaar los, en draaide naar elkaar toe. "Dat is het beste, Jackson en Lydia, ik en Scott, als hij het er mee eens is, en jij en Stiles"zei ze en lachte. "Wat is er zo leuk aan? Ik hou er niet van om weg van huis te zijn" zei ik. "Ik zeg toch ook niet dat het verplicht is" zei ze en trok me mee verder in school. "Ik weet alleen niet zeker of Scott wel komt"zei ik. "Hoezo niet?" Vroeg Allison. "Je weet wel.. De druk hebben dat je moet winnen, en dan denken dat als je verliest, dat je iedereen teleur stelt" zei ik. "Scott heeft dat niet, ik ken hem langer als vandaag"zei ze. "Ongeveer 2 dagen?" Zei ik. "Ik moet naar m'n les zie je straks"zei ze en liep weg. "Ik heb de zelfde les als jou!"riep ik nog naar haar toen ik stil stond bij m'n kluisje. Ik pakte m'n schrift en boeken voor de volgende paar lessen en deed m'n kluisje weer dicht. Het duurde niet lang voordat ik bij de goeie les was, het duurde letterlijk iets van 15 stappen. Allison had al een plekje gevonden naast iemand. Dus ging ik naast haar zitten, aan een andere tafel. Lydia kwam had ook de zelfde les als ons, en ze ging weer achter mij zitten. "Dus, hebben jullie het er al over gehad?" Vroeg ze en keek ons vragend aan. "Ja tuurlijk, maar ik weet niet of ik kan"zei ik. "Wat ga je nu weer doen?" Vroeg Allison. "Ik heb met m'n moeder afgesproken om samen iets te doen"zei ik snel.
"Nee, echt niet, je komt"zei Lydia. Ik heb nu geen keus, ik zal nu dus moeten gaan. "Ik zal wel kijken"zei ik.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu