"Ren!"roep ik wanneer ik 2 gloeiende ogen zie. Snel ren ik de pijlen op de grond achterna, Scott volgt me. Wanneer ik achter me kijk zie ik een ding wat ons achtervolgt. De geur is herkenbaar. En het loopt op 4 poten! Dat kan niet gezond zijn. Het gegrom komt steeds dichterbij, dus daarom ga ik sneller rennen. het duurt niet lang meer of ik val neer. "Kom hier"zeg ik zachtjes wanneer ik Scott met me mee achter een auto trek. Al snel kom ik op adem, het hard van Scott gaat als een gek tekeer. "Dude! Hou je hard onder controle"fluister ik. Wanneer ik z'n hart zachter hoor worden, krijg ik een idee. "Volg me"roept Scott. Hij staat op en rent naar de auto's toe en springt op de neus. Waardoor het alarm afgaat. Ik ren naar de overkant en doe precies het zelfde. Wanneer de rij is afgelopen ren ik Scott achterna. En al snel verstoppen we weer achter een auto. "Denk je dat dit heeft gewerkt?"vraag ik, wanneer ik rustig word. "Ik hoop het"zegt hij bijna buiten adem. Wanneer we allebei rustig worden, hoor ik verder niks, zelfs het beest niet meer. Maar dan wordt Scott gebeld en heeft het geluid aan laten staan. "Owh nee"zegt hij en pakt snel z'n telefoon. Maar voordat hij z'n telefoon had, sprong iemand op de auto en voelde ik een hand op m'n schouder en werd tegelijk met Scott naar boven getrokken. Wanneer ik kan staan word ik los gelaten, maar Scott wordt helemaal meegetrokken en neer gegooid op de motorkap. Met een grote opluchting zie ik dat het Derek is. "Dood"zegt hij wanneer Scott zijn ogen open doet. Ik laat me tegen de auto achter me vallen, is dit een grap?
"Wat was dit?"vraagt Scott tegen Derek wanneer we terug naar de auto lopen. "Ik zei dat ik je zou gaan testen, niet wanneer"zegt Derek. "Ik was doods bang!"schreeuwt hij boos. Derek keek Scott een paar seconden aan. "Nog niet"zegt hij. "Maar ik was snel toch?"vraagt Scott. "Sophie was sneller"zegt Derek. "En de alarmen van de auto's dan?"vraagt hij. "Maar toen ging je telefoon af"zeg ik. "Ja maar dat was.. Ik bedoel.. Kan je er mee ophouden?! Alsjeblieft?"zegt Scott. "Ik.. Ben terug naar de auto.."zeg ik en stap achteruit. "Wat er gebeurde die ene nacht? Dat Stiles z'n pa werd aangevallen, was mijn schuld, ik had daar moeten zijn om te kunnen helpen. Je moet me helpen zodat ik het kan beheersen"hoor ik Scott tegen Derek schreeuwen. "Kijk, ik ben wie ik ben vanwege mijn geboorte. Leren hoe je het kan leren als je gebeten bent heeft tijd nodig. Ik weet niet eens of ik je het kan leren"zegt Derek. Wanneer de deur van de trappen achter me dicht valt, komt er een geur door mijn neus naar binnen. Die ken ik ergens van. Op de verdieping waar de tassen liggen, daar komt het vandaan. Iets in me zegt dat ik weg moet gaan. Maar ik ga er gewoon heen. Langzaam doe ik die deur open, en kijk voorzichtig door het kiertje, maar ik zie niks. Dus loop door en pak de tassen. Ik hoor een geluid alsof er iets tegen een muur aan knalde. Dus ik ging snel naar de auto. Weer de trap op. Wat Scott niet weet is dat ik de auto sleutels van hem heb 'geleend' dat vind hij hopelijk niet erg. Ik klik op het knopje zodat de deuren van het slot af gaan, en doe de tassen in de kofferbak. Wanneer ik de achterklep dicht doe, zie ik door het raam achter me een gedaante. Van schrik blijf ik staan. Wanneer het ding op 2 poten gaat staan word ik wakker. De Alfa!
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...