Inbrekers

1K 50 0
                                    

Ik draai m'n hoofd en zie nog een schaduw. Ik probeer zo stil mogelijk te blijven liggen en het is raar maar naar een paar seconden lopen de 2 schaduwen weg. Ik haal opgelucht adem en ga weer goed liggen. Opeens hoor ik een bonk. Het lijkt van boven te komen. Ik sluip zachtjes naar de trap en blijf beneden staan. En weer was er een bonk. Twijfelend ga ik zachtjes de trap op, boven aangekomen zoek ik de lichtschakelaar. En weer een bonk, het lijkt van mijn kamer te komen. Langzaam loop ik naar de deur en open ik hem. Er ligt een stalen pijp op de grond, ik pak die op en neem die mee. Ik tel tot 3 en schreeuwend ren ik dan m'n kamer binnen. "Hoooo! Wacht stop!"hoor ik de stem van Scott zeggen. "Scott, Stiles wat doen jullie hier?"vroeg ik. "Konden jullie gewoon niet de voordeur gebruiken?"vroeg ik en deed het licht aan. "Nee, dit is leuker"zei Stiles. "Wat is er?"vroeg ik en ging in een stoel bij er raam zitten. "Mijn vader ging iets van 15 minuten geleden naar het ziekenhuis"zei Stiles. "Het is de.." "Chauffeur" onderbrak ik Scott. "Hoe weet je dat?"vroeg Stiles. "Gewoon een gokje"zei ik. "Hij is bezweken aan z'n wonden"zei Stiles. "Hij is dood?"vroeg ik. Scott stond op en was binnen een paar seconden weg. "Maar hoe komen jullie hier binnen?"vroeg ik. "Het raam was open"zei hij. "Laat me nooit meer zo schrikken"zei ik. "Hoe bedoel je?"vroeg hij. "Voor het raam en mijn kamer binnen komen, kom gewoon door de voordeur"zei ik. ik stond op en legde de stalen buis weer terug. "Wat is dat ik je net?"vroeg Stiles. "Waar heb je het over?"vroeg ik. Ik liep naar de spiegel en keek naar m'n nek. "Waar zit heg dan?"vroeg ik. "Hier"zei hij en wees ernaar. "Het zat serieus aan de zijkant van je nek"zei Stiles. "Je bent gewoon moe, ga naar huis en ga slapen"zei ik. "Dat zal het wel zijn"zei hij. "Later"zei hij en ging weer door het raam naar buiten. "Gebruik nou gewoon de deur"zei ik nog en deed het raam dicht en gelijk bij alle ramen de gordijnen dicht. Ik maakte me klaar om naar bed te gaan.

Binnen een paar seconden heb ik alles klaar. M'n tas is gepakt en m'n kleren liggen klaar. Ik doe snel m'n pyjama aan en spring in bed.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu