Lydia is Lydia

810 35 0
                                    

De bel gaat, dus de les is afgelopen! Ik pak mijn spullen en doe die in mijn tas. De spullen van Scott liggen er ook nog, dus die neem ik ook maar mee. Wanneer ik het in de aula zie, geef ik de tas aan hem. Stiles draait om alsof hij me niet heeft gezien, of niet wilt zien. "Heb je de ketting al?"vraag ik. "Nee, nog niet"zegt Scott. "Waarom?"vraagt Stiles die zich naar Scott draait. "Ze zei dat ik niet tegen haar moet praten"zegt Scott. "Jaa, je manier was ook niet echt goed"zeg ik. "Wat moest ik dan doen?"vraagt hij. "Waarom moest je foto's van jullie gebruiken?"vraag ik. "Dat weet ik niet, het enige wat ik wel weet is dat meiden psychotisch kunnen zijn"zegt Scott, ik kijk op. "Niet alle, maar ook niet alleen Allison, ik bedoel... laat maar"zegt Scott, die zijn handen omlaag laat vallen. "Ik heb een plan B bedacht, voor als A fout ging. Zoals dat is gebeurt"zegt Stiles. "Wat is plan B?"vraagt Scott. "Steek het ding gewoon"zegt Stiles. Die nog steeds doet alsof ik er niet ben. Ik neem mijn dienblad mee en ga bij andere mensen zitten, het maakt niet uit wie. Op dat moment is er een plaats vrij bij Greenberg. Oké, niet iedereen. Maar al snel zie ik Allison, Lydia en Jackson zitten, dus ga daar naartoe. "Hey, waar praten jullie over?"vraag ik. "Niks hoor"zegt Lydia. Waarom stoppen ze nu opeens met lachen, wanneer ik erbij kom? Zouden ze mij uitlachen? "Waarom ben je hier gaan zitten?"Vraagt Allison. "Ik werd geïrriteerd door Stiles, hij deed alsof ik er niet was"zeg ik. "Geen zorgen, je vind iemand veel, veel, veel beter dan hem"zegt ze. "Waarom ben je daar zo zeker van?"vraag ik. "Kijk naar je, behalve je bril, die kleren maken je mollig, en je zou wat beter voor je haren kunnen zorgen"zegt Lydia. "Kom op Lydia, jij zou het ook niet leuk vinden als er iemand zo over je zou praten"zegt Lydia. "Natuurlijk niet, kijk naar me"zegt Lydia. Wanneer het lijkt of iemand iets laat vallen, kijkt iedereen op naar Scott. Die niet al te blij kijkt, en Jackson is ook weer eens weg. "Ga je zo mee naar het zwembad?"vraagt Allison. "Ik heb geen spullen bij"zeg ik als excuus. "Dan ga je toch gewoon op de tribune zitten?"vraagt ze. "Oké, ik ga mee"zeg ik.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu