Akward

824 33 0
                                    

Over 3 uur begint het, ik lig nu nog op bed. Maar al snel sta ik onder de douche. Ik doe m'n haren en scheer m'n benen. Dat moet nou eenmaal voor een korte jurk. Al snel ben ik klaar, en doe m'n badjas aan. En ga voor m'n spiegel zitten. Ik begin met wat nude oogschaduw en wat mascara, daarna foundation en concealer. Ik doe nog wat zwarte eyeliner, zodat m'n ogen eruit springen. Daarna doe ik m'n haren, ik denk dat ik ze maar ga krullen, en die ligt in m'n moeders kamer. Al snel heb ik 'm gevonden en ga weer terug naar m'n kamer, om me verder klaar te maken. Al snel heb ik m'n haren gedaan, ik heb het van een Youtuber geleerd. Wanneer ik ook klaar ben met m'n haren, kan ik m'n  jurk aandoen. Oorbellen en een ketting en nog 'n ring die ik samen met m'n oma heb, en mijn zus. Maar die heb ik al jaren niet gezien. De bel gaat en wanneer ik m'n kamer uit loop is m'n moeder er eerder dan mij. "Woont Sophie Jones hier?"hoor ik Scott vragen. "Ja, ik zal haar even roepen"zegt m'n moeder. "Mijn naam is Scott Mccal ik zit bij u dochter op school"hoor ik Scott zeggen. "Melissa Jones"zegt ze en schud z'n hand. "Das toevallig mijn moeder heet ook Melissa"zegt Scott. "Sophie? Kom je nog?"roept ze net wanneer ik de trap af loop. Scott staart me aan terwijl m'n moeder weg rent. "Je ziet er geweldig uit"zegt Scott. "Dankje, jij ook"zeg ik dan maar. We willen net gaan, maar m'n moeder kwam tevoorschijn. "Wacht even"zegt ze en houd een camera voor ons. "Moet dit nou?"vraag ik. "Ja, nou kom op, ga goed staan"zegt ze. Ik kijk een beetje akward naar Scott, maar hij kijkt lachend terug. Ze heeft nu al 6 foto's gemaakt. "Oké, zo is het wel genoeg"zeg ik en neem Scott mee. "Tot later"zegt ze. En ik zwaai nog een keer. Voordat ik de auto open wilde maken, deed Scott het al. "Wat ben je toch een heer"zeg ik en stap in. Hij doet de deur dicht en stapt ook in. "Een ding, ik kan niet met je mee naar binnen, als Coach me ziet dan" "Ik snap het, maakt niet uit"zeg ik.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu