"Sophie! Ik kom je?"roept m'n moeder van aan de onder kant van de trap. Ik kijk Stiles aan en ren gelijk naar de trap. "Waarom?"vraag ik. "Je moet mee voor de ouder gesprekken"zegt ze. "Hoezo, ik heb geen een cijfer onder de 7"zeg ik. "Daar gaat het niet om"zegt m'n moeder. "We zijn hier niet in Nederland, als je een cijfer onder de 6 hebt moest je mee gaan, dat zei de leraar van Scheikunde"zeg ik. "Ze heeft gelijk"roept Stiles vanuit mijn kamer. "Oké"zegt m'n moeder verward. "Tot later"zegt ze en zwaait. "Doei"zeg ik en ren snel terug als m'n moeder de deur uit is. "Ik ga ook maar, ik heb nog.. Huiswerk"zegt Stiles en rent de trap af de deur uit. Oké? Dat was raar, zelfs voor Stiles. Ik ga maar huiswerk maken, iets wat ik al even niet heb gedaan. Ik doe m'n tas uit m'n stoel en ga erin zitten, pak de goeie bladzijdes en begin. Ik ben pas 1 seconde bezig en ik verlies nu al m'n concentratie. Het leek alsof ik getik op m'n ruit hoorde. Twijfelend liep ik er naartoe en deed de ramen open zodat ik op het balkonnetje was, maar er was niks. Het was stil, het enige wat ik hoorde waren mensen die aan het gillen waren. En niet veel later het geluid alsof er geschoten werd. Ik ren naar m'n telefoon en bel m'n moeder, binnen een paar seconden neemt ze gelukkig op. 'Wat was dat, is alles Oké met je?' Vraag ik. 'Ja, alles is Oké, ik leg het zo thuis wel uit' zeg ze rustig alsof er net niks gebeurd is via de telefoon. Ik hang op en ga op bed zitten maar val moe naar achteren. Mijn telefoon trilt, als ik kijk wat het is zie ik dat het een berichtje van Scott is.
Wil je mee helpen boodschappen te doen? Krijg ik van heb binnen.
Waarom vraag je Stiles of Allison niet? Vraag ik.
Stiles mag niet omdat hij een gesprek heeft met z'n vader en Allison.. Weet ik het, zeg tegen je moeder dat ik het zal uitleggen wat er gebeurd is. Ik kom je zo halen. Zegt hij.
Ik hoorde de deur open gaan, snel ren ik naar beneden. "Wat is er gebeurt?"vraag ik. "Er was een berg leeuw en de vader van Allison heeft 't beest neer geschoten. Chris Argent, toch?"vraagt ze. "Weet ik veel.."zeg ik. Ik hoor dat Scott aan het toeteren is dus ik pak m'n spullen en ren naar hem toe. "Ik hoor d'r rest later weg"schreeuw ik nog naar m'n moeder. Wanneer ik bij Scott aankom, doe ik de deur open. "Je hoeft me niks uit te leggen, dat heeft m'n moeder net een soort van gedaan"zeg ik en maak m'n gordel vast. "Sinds wanneer mag je eigenlijk rijden?!"vraag ik. "Dat mag in Amerika"zegt Scott en begint te rijden.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanficSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...