Ik begin wakker te worden en ga in de auto zitten. Met de deuren op slot natuurlijk. Via de achterruitkijk spiegel, zie ik dat hij dichterbij komt. Al snel worden de ramen vochtig en zie je niet veel meer. De alfa loopt naar mijn kant en staat stil. Wanneer hij zijn hand beweegt en naar de auto gaat. Wil ik gillen, maar iets houd me tegen. Hij tekent iets in het vocht op de ramen. Een spiraal. De alfa bukt en zijn rode ogen gloeien door de ramen heen. Ik gil hard, van de schrik. De alfa rent weg, al snel zie ik Scott en Derek aankomen. "Wat is er?"vraagt Scott. "Niks, er is niks"zeg ik. "Ik wil naar huis"zeg ik er achter aan. "Weet je het zeker, je gil was echt hard"zegt Derek. "Ja, kom op Scott"zeg ik. "Sorry, ik ga naar Allison"zegt hij. Ik en Derek kijken hem boos aan. "Maak je een grapje, waarom heb je me dan mee gevraagd? Hoe moet ik nu naar huis?"vraag ik. "Ik breng je wel"zegt Derek. Ik kijk heb raar aan, maakt hij een grapje? "Oké, tot morgen op school"zegt Scott en stapt in de auto. Wanneer hij achteruit rijd en weg gaat herinner ik me iets. "Wacht! Mijn chocolade reep!"roep ik nog. "Kom op, stap in"zegt Derek en houd de deur open. Ik doe wat hij zegt en stap in.
Na een paar minuten was ik thuis. "Bedankt?"zeg ik niet wetend wat ik anders moet zeggen. "Graag gedaan"zegt hij en lacht naar me. Ik doe de auto deur dicht en ga naar de huis deur. M'n moeder is weer niet thuis, wat me niks verrast. Snel doe ik alle gordijnen dicht en een paar rolluiken. Ik ga naar mijn kamer en doe daar ook alles dicht. Wanneer ik me omdraai staat Derek voor me. "Jezus, Derek"zeg ik terwijl ik rustig word. "Wat zag je toe net, waarom gilde je?"vraagt hij met een strak gezicht. "Niks, nada, noppes. Ik heb niks gezien, ik schrok gewoon van een spinnetje"zeg ik en pak m'n schooltas in. "Je liegt"zegt hij. "Hoe weet je dat?"vraagt ik. "Je hartslag"zegt hij kort. "Waarom hebben we het er niet over waarom jij in mijn kamer bent?"vraag ik. "Omdat we er daar niet over hebben"zegt hij. Ik loop langzaam dichter naar hem toe en stop totdat ik 5 centimeter van hem af ben. "Blijkbaar wel, en waarom klopt jou hart zo snel?"vraag ik. "Omdat ik geïrriteerd wordt door een puber, zeg waarom je gilde!"zegt hij nu harder. "Je liegt"zeg ik en lach zachtjes en loop terug naar m'n tas. Derek komt boos naar me toe gelopen, waardoor ik maar achter loop en tegen de muur komt te staan. "Zeg heg!"roept hij boos. "De alfa, een spiraal, niks anders"zeg ik. Derek stapt terug en weet niet wat hij hoort. "Wat betekent het?"vraag ik. "Het is niet belangrijk"zegt Derek en loopt naar de raam. "Wacht"zeg ik en ga voor hem staan. "Je hield je zus onder een spiraal, waarom? Wat betekent het?"vraag ik. Hij legt een hand op m'n schouder. "Dat wil je niet weten"zegt hij en gaat naar het balkon en springt er van af. Ik ren er naartoe en kijk waar hij is. Hij is weg?
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanficSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...