toch wel mee

889 40 0
                                    

Snel fiets ik naar huis, en al snel zie ik m'n moeder naar buiten stappen. "Ben ik te laat?"vraag ik. "Ja, de gene voor een nieuw baantje heeft net gebeld"zegt ze. Boos gooi ik m'n fiets weg. "Het komt wel goed, je vind wel iets"zegt ze en legt een arm op m'n schouder. "Ik zie je morgen, ik heb weer nachtdienst"zegt ze, en stapt in de auto. Ik zwaai nog even en ga naar binnen. Snel doe ik m'n schoenen uit en gooi mijn tas naast me op de trap. Meteen denk ik aan vanmorgen, hoe kan ik gloeiende ogen hebben, en waarom 2 verschillende kleuren? Ik kom echt overal 2 rode ogen tegen, ik zie ze nu ook al in de raam naast de deur. Langzaam sta ik op en loop dichterbij, wanneer ik met m'n hoofd schud blijken het 2 rode achterlichten van een auto te zijn. Ik loop terug naar mijn tas en neem die mee naar boven. En doe wat makkelijkere kleren aan. Ik hoor dat ik een berichtje binnen krijg, ik ren er snel naartoe en zie dat het Stiles is.

  Ga je meehelpen om te weten wie de alfa is?

Dankzij jou 'Briljante idee' heb ik een kans gemist voor een goeie baan!

Je had het ook gewoon kunnen zeggen, dan hadden we het zonder je gedaan. ik had je ook naar huis kunnen brengen

Nee

Kom op, wil je niet weten wie Scott heeft gebeten?

Doei Stiles

Ik gooi m'n telefoon weg, en pak wat te drinken. En ga weer terug naar boven. Ik pak mijn computer en ga aan mijn bureau zitten. Een paar seconden later hoor ik dat er iemand toeter. Ik kijk naar buiten en zie dat het Stiles en Scott zijn. Ik schud mijn hoofd en doe mijn gordijnen dicht. Als ik me omdraai zie ik Scott in de deur opening staan. "Kom, ga gewoon mee, met z'n drieën zijn we sterker"zeg Scott. "Tegen een alfa?"lach ik. "En waarom zou ik mee gaan, door jullie heb ik een kans gemist op een goeie baan"zeg ik. "Dat komt heus nog wel een keer"zegt Scott. "En van Derek moest ik van jullie weg blijven"zeg ik. "Hoelang al?"vraagt Scott. "Langer als een week"zeg ik. "Als je het toen niet hebt gedaan, waarom nu wel?"vraagt Scott. "Omdat ik toen niet "boos was"zeg ik. "Je bent boos op Stiles, en niet op mij. Het was zijn idee, ik had er niks mee te maken"zegt Scott. "Maar je bent er wel mee in gegaan"zeg ik. "Kom op, we hebben je nodig"zegt Scott. Ik ga op bed zitten en wacht totdat Scott weg gaat. Hij draait zich om en loopt weg. "Wacht, laat me mijn schoenen aan doen"zeg ik, en pak mijn nike's.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu