Traning

2.2K 94 0
                                    

Terwijl we naar het veld lopen, is Jackson zoals ik net hoorde van Lydia, zich aan het omkleden. Wij volgen Lydia naar een plaats. Op dat moment zie ik die ene jongen van m'n les aan komen lopen met nog iemand. Hij loopt op het veld en kijkt onze kant op en lacht ook nog. Ik en Allison lachen natuurlijk terug. Terwijl de andere blijft zitten. De Coach kwam aan gelopen, met de spullen voor iemand van een goal. "Mccal, jij staat in de goal" zei coach en gooide de spullen in z'n armen. "Ik heb nog nooit gespeeld" zei Mccal. "Ik weet dat wanneer mijn jongens scoren, het ze meer zelfvertrouwen geeft het is een eerste-dag-terug-ding. Warm je op" zei Coach. "Hoe zit het met mij?" vroeg Mccal. "Probeer niks in je gezicht te krijgen" zei Coach als laatste tegen hem. Volgens mij is hij nog nooit in de goal geweest. Of beter gezegd nog nooit eerder gespeeld. "Umhh Lydia? Wie is dat?" Vroeg ik en keek richting Mccal. "Hij? Ik weet niet zeker wie hij is. Waarom?" Vroeg ze. "Hij zit in onze Engelse klas" zei Allison. De oefening begon toen coach op z'n fluitje blies. Opeens deed Mccal z'n handen op z'n oren en begon met z'n hoofd hevig te bewegen. De eerste jongen kwam aangelopen en zwaaide met z'n stick. Maar omdat Mccal te bezig was, kwam de bal tegen z'n hoofd aan. Gelukkig heeft hij een helm op, maar dat was niet het enige hij viel ook naar achter. Iedereen begon te lachen, en iemand riep iets naar hem. "Je vangt hem goed met je gezicht Mccal" riep iemand. Hij stond uiteindelijk weer op en ging er klaar voor staan. De volgende kwam aangerend en zwaaide met z'n stok, en hij ving de bal. En volgens mij keek hij verrast, zelf z'n vriend keek alsof hij het niet goed had gezien, bal na bal ging hij. "Het lijkt alsof hij goed is" zei Allison. "Ja, inderdaad" zei Lydia. Jackson keek alsof hij er genoeg van had, en hij liep naar voren en sloeg met z'n stok op de borst van de jongen die eigenlijk aan de beurt was. Jackson ving de bal met z'n stick. Het leek alsof alles in slow-motion ging. Toen Jackson bij de goal was sprong jij om extra kracht te zetten. En even later hij hij de bal gevangen. Mccal z'n vriend sprong in de lucht en juichte. Lydia was dat ook aan het doen, maar Jackson was er niet zo blij mee. Ik haalde m'n schouders op en klapte maar met de rest mee. Niet veel later ging iedereen naar huis, ik had zin om te hard lopen, dus meteen toen ik thuis kwam kleden ik me om.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu