De les is afgelopen en we moeten naar de volgende les, Allison en ik lopen samen de trap af, en we komen Scott tegen. "Hoi" zeiden ik en Allison te gelijk. En natuurlijk zegt hij hoi terug. "Ben je druk?"vroeg Allison. "Nee, het is alleen... Mijn moeder ze is niks. Ik bedoel het was niks. Voor jou ben ik nooit druk"zei Scott. En weer voel ik de het derde wiel. "Dat vind ik fijn"zei Allison en lachte. "Ik moet naar mijn Franse les, maar ik wil dat je weet dat ik-" "wij" verbeterde ik haar. "Naar de wedstrijd ga om jou te zien spelen"zei ze erachteraan. "Owh ja?" Vroeg Scott. "En daarna gaan we met z'n allen uit. Jij, ik, Lydia, Jackson, Stiles en Sophie" zei Allison. "Wie zegt dat ik mee ga?"vroeg ik. "Stiles en Sophie?"vroeg Scott. "Hebben jullie iets?"vroeg hij aan mij. "Nee, ik heb ook nog niet 'Ja' gezegd" zei ik. "Maar je komt wel"zei Allison. "Nee echt niet"zei ik. "Kom op het wordt leuk, zeg tegen Stiles dat hij ook moet komen"zei Allison tegen Scott. "Bewaar je 2 stoelen voor ons tijdens de lunch?"vroeg ze en liep naar haar klas. Ik had nu de zelfde les als Scott, dus liep samen met hem mee. "Jij en Stiles?"vroeg hij uit het niets. "Ik heb geen ja gezegd, en nee, we hebben niks met elkaar"zei ik. "Mooi zo" zei hij. Ik keek hem vragend aan, en hij keek geschokt naar mij. "Ik bedoel jullie passen niet bij elkaar"zei hij. "Wat bedoel je daar mee?" Vroeg ik. "Nou jij bent, dat, en Stiles is nou ja Stiles"zei hij. "Zeg je nu dat ik te lelijk ben voor hem of te goed?"vroeg ik. "Wat stel jij veel vragen"zei hij en liep snel verder. En ik volgde hem naar de klas. Ik neem plaats zo ver mogelijk achter in de klas, Scott komt naast me staan en kijkt ook naar 'n plek. Het duurt niet lang of ze zijn al bezet. Er is er nog maar eentje over. We kijken elkaar aan, "Wie als eerste de stoel aanraakt mag er zitten"zei ik. En ren zo snel mogelijk naar de laatste plek. Ik struikel bijna over een tas van een jongen. Maar had me snel weer opgepakt. En ik was net de eerste die die de stoel aanraakte. Terwijl Scott nog 2 stoelen terug was. "Deed je dit nu expres?"vroeg ik. "Nee" zei hij kort en ging voor me zitten. "Oké, een wedstrijdje straks als we uit zijn, jij tegen mij"zei ik, en Scott haalde z'n schouders op en zei 'Oké'. Nu bedenk ik me dat hij een weerwolf is. Dus hij is zo ie zo sneller als mij. 'Goed gedaan Sophie!' Zei ik in me zelf. Scott moest samen met Lydia, een som proberen op te lossen. Ze liepen allebei naar voren en pakte een krijtje. Terwijl Lydia steeds meer op bord schreef, had Scott nog niet eens een cijfer geschreven. Het leek alsof ze met elkaar aan het praten waren. Maar ik verstond er niks van. En even later legde Lydia haar krijtje neer, en klopte haar handen af. Zo liep ze terug naar haar plek. "Mr. Mccal, jij bent verre van de oplossing van jou probleem" zei de leraar. "Je moest eens weten" zei Scott. De meneer wilde verder gaan, maar de bel was hem voor. Iedereen liep de klas uit. Ik was onderweg naar mijn kluisje, de trap op, een stukje verder en dan ben ik er. Ik voelde opeens een windvlaag achter me langs gaan, ik draai me om en zie Stiles naar Scott rennen. En dan zie ik een stukje verder van mij, de vader van Stiles staan. Als ik weer naar Scott kijk, staat hij net om een hoekje, hij moet zeker sheriff Stilinski afluisteren. Ik draai m'n gezicht weer naar mijn kluisje, en zie uit mijn ooghoek dat Stiles. Aan komt lopen. "Hey"zei ik. "Heeey"zei hij. "Wat is er aan de hand?"vroeg ik. "Niks bijzonders, Scott die m'n vader afluistert"zei Stiles. "Hoezo is dat niet bijzonder"vroeg ik. "Nou...Umh... Dat is een goeie vraag, ik moet gaan ik heb een wedstrijdje met Scott"zei ik. En ik deed mijn kluisje dicht. "Ik ga met je mee, ik moet hem nog spreken"zei Stiles.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...