Afscheids kus

865 38 0
                                    

Lydia heeft de meeste dingen er al in gedaan, met de hulp van Jackson. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten, en er valt me iets op. De auto van Derek is weg. "Stiles"zeg ik. "Kun je even komen?"vraag ik. En hij komt naar me toe. "Wat?"vraagt hij als hij naast me staat. "Zullen we een spelletje doen? Wie als eerste Dereks auto ziet"zeg ik en hij knikt. "Maar hij staat toch gewoon..."hij stopt met praten als hij de auto niet meer ziet staan. "Klaar"zegt Lydia en we lopen terug. "Nee, dit is gek, jullie kunnen dit niet doen"zegt Lydia. "Ik kan ook niet afwachten dat Stiles vader z'n bericht heeft gezien"zegt Scott. "Je kan dood gaan, snap je dat niet? Hij heeft 3 mensen vermoord"zegt Allison. "Ja, en wij zijn de volgende"zeg ik en loop maar de deur. "Wow wow wacht, Allison heeft gelijk"zegt Stiles die m'n hand terug haalt van de klink. "Jullie kunnen daar niet heen gaan"zegt hij. "Iemand moet toch iets doen"zeg ik. "Stop, alsjeblieft"zegt Allison die weer tegen Scott bezig is. "Weet je nog.. Weet je nog dat je zei dat je wist dat ik loog? Dat doe jij ook, je bent een slechte leugenaar en je liegt al de hele avond. Alsjeblieft.. Ga alsjeblieft niet"zegt Allison en kijkt mij ook aan. Scott was aan het twijfelen je kon het zien. Maar toch liep hij weg, Allison trok aan z'n arm en kuste hem. Vanuit mijn ooghoek zag ik Stiles naar mij kijken. Wanneer ze klaar waren, liep Scott weg en we gingen samen naar buiten.

"Welke kant op?"vraag ik wanneer we buiten de deur in de donkere gang staan. "Die kant"zegt hij en begint te lopen.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu