Het is een paar dagen later en ik ben helemaal hersteld, ik zin nu ik kleermakers zit op het bed, nog steeds in het ziekenhuis, een tros druiven te eten. Opeens komt m'n moeder binnen gelopen. "Ik heb goed nieuws"zegt ze met een super grote lach op haar gezicht. "Wat is er dan?"vraag ik en eet een druifje. "We gaan verhuizen!"zeg ze en rent naar me toe. Meteen knuffelt ze me maar ik zit stok stijf. "Wat?"vraag ik. "Het is daar veiliger en mooier, het ligt een paar uur van Beacon Hills vandaan"zegt ze. "Maar we zijn hier pas net, en ik heb echt goeie vrienden gemaakt. Waarom gaan we?"vraag ik. "Ik wil hier niet weg"zeg ik en kijk haar zielig aan. "Het is een soort van huis en hotel, je hebt er roomservice"zegt ze. "Maar geen beste vrienden"zeg ik. "Je hebt geen school, die is al begonnen en het begint pas ergens in september. Er zijn nieuwe spullen dus onze spullen blijven in dit huis, de meeste dan"zegt ze. "Oké, maar dan wil ik een motor"zeg ik. "Waarom?"vraagt ze. "Dan kan ik ergens naartoe en hoef dan niet de hele dag thuis te zitten"zeg ik. "Afgesproken"zegt ze en loopt weg. "Hey! Wat is er?"vraagt ze. "Ik ga verhuizen"zeg ik. "Wat!"zegt ze en gaat naast me zitten. "Ze kwam er opeens mee, ik weet dat er iets niet klopt. Eerst gaf ze me deze ketting, en nu dit"zeg ik en laat het symbool erop zien. "Waarom denk je dat?"vraagt ze terwijl ze op haar telefoon typt. "Omdat.. Wat ben je aan het doen?"vraag ik. "Scott, Stiles, Jackson informeren"zegt ze. "Waarom?"vraag ik. "Ze zullen niet blij zijn om het te weten als je al weg bent"zegt ze en Scott rent opeens m'n kamer in. "Wat? Waarom?"vraagt hij. "Ik heb het pas net gehoord, ik ben net zo geschokt als jullie"zeg ik en Lydia en Jackson komen binnen. "Waarom?"vraagt Jackson. "Ik heb er zelf ook geen woorden voor"zeg ik en zucht. "Sophie, we gaan"zegt m'n moeder met normale kleren en een paar tassen in haar handen. "Nou, ik zie jullie nog wel"zeg ik en sta op. Meteen knuffelt Allison me. "Er is iets anders aan je"zegt ze en meteen kijk ik maar Scott. "Ik had een paar dagen niet gegeten"zeg ik maar. En Scott, dan kan ik Jackson niet overslaan. "Doe Lydia de groeten"zeg ik en loop m'n kamer uit. En zie Stiles op de gasten stoelen buiten liggen slapen, met een ballon in z'n hand. "Ja, zo ja. Nee, nee, jij eerst. Ik eerst?"zegt hij en ik heb een idee. "Ik heb een idee"zeg ik en loop naar Melissa, de moeder van Scott. "Hoelang ligt hij er al?"vraag ik. "Sinds dat jij hier ligt"zegt ze. "Heb je misschien iets waardoor ik hem wakker kan schrikken?"vraag ik. "Hier heb je 2 klemborden"zegt ze en geeft ze aan me. Ik loop naar Stiles en sla de 2 borden tegen mekaar. Waardoor hij wakker schrikt. "Wat! Wat! Wat.."zegt hij en staat alsof hij erachter komt dat er een aardbeving is. "Ik ga verhuizen"zeg ik. Meteen sprint hij op me af en knuffelt me. "Umh, deze is voor jou"zegt hij en geeft de ballon aan me. "Dankje"zeg ik en neem 'm aan. "Sophie, ik wil hier weg voordat het avond word"zegt m'n moeder. "Ik moet dan maar gaan"zeg ik. Iedereen rent op me af en er ontstaan een groeps knuffel behalve Jackson staat nog een eindje weg. "Kom op, jij hoort er ook bij"zegt Allison. En hij komt er ook aan. Een paar minuten later lopen we naar buiten en gaan naar de nieuwe stad. Wanneer we in de auto zitten, draai ik me om. Alsof we in een romantieke film zitten, en 2 geliefdes elkaar verlaten. Als we om de hoek zijn ga ik gewoon zitten. "Kom op, je gaat het naar je zin hebben"zegt ze.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...