Weer flauw gevallen

820 42 0
                                    

Ik hangt weer over de wasbak, en heb de kraan aangezet. Ik kijk hoe makkelijk het water weg spoelt. Ik concentreer me op het geluid van het water. En let op m'n ademhaling. Ik kijk in de spiegel voor me en mijn ogen zijn normaal, ik heb gewone mensen tanden. Misschien was alles wel gewoon nep, misschien slaapwandelde ik wel. Wanneer er op de deur word gebonkt, val ik op de grond. "Sophie? Ben je daar?"vraagt Stiles. "Wat is er?"vraag ik. "Waarom kunnen we de deuren niet open doen?"vraagt Allison. "Omdat ik er plakband voor heb gehangen"zeg ik en zucht. "Kan je alsjeblieft open doen?"vraagt Stiles. "Ik wil best ja zeggen, maar ik weet niet wat er is. Er staat niks voor de deur"zeg ik. Wanneer ik weer naar de spiegel kijk, zijn min ogen paars. Ik ren er naartoe en doe mijn ogen spreidend open. "Ze is nog niet normaal"zegt Scott zachtjes, waarschijnlijk tegen Stiles. "Uumh, Sssccott?"stotterde Lydia. "Wat"hoorde ik hem zeggen. En even later was het doodstil. "Sophie, wat je ook doet, laat ons erin"zegt Scott zo zacht. "Waarom?"vraag ik. "Concentreer je!"roept hij wat harder. En er klinkt een grom. Ik ren naar de deur en doe 'm open. De alfa staat recht voor m'n neus en de andere staan achter me. Hij opent z'n mond.

"Nee!"roep ik en spring rechtop. Er hangt een man over me heen. "Wat gebeurt er?"vraag ik aan hem. "Je bent flauw gevallen"zegt de Sheriff. "Waar zijn Scott en Stiles, Allison.." "Alles is oké met ze, ze zijn buiten"zegt Sheriff en doet de deuren van de ambulance open. Ik duw de dekens van me af en ren naar hun toe. "Wat is er gebeurt?"vraag ik. "Nou, wanneer je samen met Scott de gang op wilde lopen, viel je flauw"zegt Allison. Was alles een droom? "Is hij alleen gegaan?!"zeg ik. Of was het iets anders? Ik zie Scott en Stiles bij de jeep van Stiles staan. "Heb je de alfa gezien?"is het eerste wat ik vraag wanneer ik bij hun aankom. "Heeft die cocktail gewerkt?" "Hebben ze de conciërge gevonden onder de tribunes?" "Wowh, even rustig. Ja, ik heb de alfa gezien en de cocktail heeft niet gewerkt, en dat laatste ook niet"zegt Scott. Stiles kijkt me de hele tijd aan, alsof hij iets weet, of moet weten. Scott loopt weg, natuurlijk naar Allison. "Wat is er?"vraag ik. "Toen je flauw viel keken we, 'omstebeurt' naar je of alles oké was"zegt hij. "Wat heb je gezien?"vraag ik. "Waarom werden je ogen paars?"vraagt hij.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu