Ik ben thuisgekomen, en heb honger. Ik heb nog steeds de appel in m'n tas. M'n moeder was nog steeds niet thuis. Ik ging naar m'n kamer en zette muziek op. En ging op het dak zitten. Gewoon om even naar de sterren te kijken. Ik hoorde m'n telefoon afgaan. Dus ging weer naar m'n kamer, het was Allison. "Wat is leuker een jurk, of een broek?"vroeg ze. "Ook hallo, een broek is meer iets voor jou"zei ik, en hoorde haar lachen. "Je gaat met Scott, of niet"zei ik. "Hoe weet je dat?"zei ik. "Owh geen idee, misschien omdat jullie verliefd op elkaar zijn"zei ik. "misschien wel, met wie ga jij?"vroeg ze. "Ik ga niet"zei ik. "Waarom niet?"vroeg ik. "Nou, ik heb niemand, en ik ken niemand"zei ik. "Ten eerste, je hoeft niet ben iemand te gaan, en je kent mij en Scott"zei ze. "Nee"zei ik. "Je komt wel"zei ze. "Nee, echt niet"zei ik. "Owhja wel"zei ze. "Owh nee niet"zei ik. "Ik moet gaan, Scott is er"zei ze, en hing op. Ik ging weer terug naar boven, maar werd weer gebeld. Stiles? "Hey, hoe gaat het?"vroeg hij. "Goed, heeft Scott je geslagen?"vroeg ik. "Bijna"zei hij. "Ik wist het! Maar waarom bel je me?"vroeg ik. "Scott is op het feest met Allison"zei Stiles. "Ja, weet ik, en het is volle maan"zei ik. "Dus we moeten hem weg krijgen..."zei hij. "Oke, dus..."zei ik. "Wil.. je... mee?"vroeg hij. "Ja, waarom niet"zei ik. Ik hing op en keek uit het raam, het lijkt of Stiles een Happy Dance deed. Ik belde hem, en hij nam op. "Je kan goed dansen"zei ik en lachte. Hij keek richting mij, en deed z'n telefoon rustig zakken, en hij werd rood. Ik doe even een ander shirt aan, en ging naar beneden. Ik stapte in z'n auto, en we reden gelijk weg.
Toen we er aan kwamen stonden Scott en Allison te dansen. En even later liep Scott weg. Ik liep naar Allison. "Je bent dus toch gekomen"zei ze. "Ja, wat is er met Scott?"vroeg ik. "Er is iets met hem, maar ik weet niet wat"zei ze. Ik liep achter hem aan, en zag Stiles praten met wat mensen. "Scott ben je oké?"vroeg hij. "Is hij oké?"vroeg hij aan me. "Dat denk ik niet"zei ik. "Ben je met haar?"vroeg iemand. "Ja"zei hij en ging staan alsof hij trots is. "Jullie passen echt niet bij elkaar"zei iemand anders, en haalde z'n wenkbrauwen op. Alsof hij wil zeggen dat ik niet bij hem hoor omdat ik met Lydia en Jackson om ga. "Laten we gaan"zei ik en trok hem met z'n arm mee. Ik liep voorop, en op het moment dat we weer buiten kwamen, zag ik Scott weg rijden. Allison kwam naast me staan, en keek me aan. "Het komt goed"zei ik. "Kom mee"zei Stiles, en rende naar z'n jeep.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...