Ik ben niet in shock

1K 45 2
                                    

Een paar seconden later stonden er 2 ambulances en een paar politie wagens. Ik werd begeleid naar een ambulance en er werd een deken over me heen gelegd. "Waarom krijg ik dit?"vroeg ik en duwde het van me af. "Je bent in shock"zei een ambulance broeder en deed die weer om me heen. "Nee, dat ben ik niet"zei ik en duwde de deken van me af en liep weg. Ik ging bij Jackson en Lydia staan. Er kwam nog een politie auto aan, dat was de sheriff.  Hij kwam de auto uit en er zat iemand in de bijrijders stoel, waarschijnlijk Stiles, ik ging er gelijk naartoe. "Paul, laten we het afsluiten"zei de Sheriff. Ik sluip via de achterkant naar de kant van de bestuurder, en stapte zachtjes in. "Wat is dit? Wat is hier gebeurd?"vroeg Stiles. "Nou, ik wilde een film gaan halen, want ik had niks te doen. Dus ik besloot een film te kijken, maar we hadden niks thuis duss..." "Spoel verder" onderbrak Stiles me. "Jackson stond te staren en toen ik naar hem toeliep lag er een man met snij wonden in z'n nek op de grond, ik tikte hem op z'n schouder, hij schrok en viel naar achter tegen een ladder aan en toen viel alle stroom uit. Even later was er zwaar gehijg. We draaide ons om en zagen fel rode ogen en verstopte ons achter een kast. Het ding botste tegen de kast aan en ze vielen als domino stenen om, Jackson zat vast met z'n been, dus ik hielp 'm. Het ding voelde ik hijgen in m'n nek. Maar het rare was is dat hij voor me bukte en even later ging hij naar Jackson en-" "Jackson boeit me niet en wat kan jij praten, maar wat bedoel je met 'het ding?'" Vroeg Stiles. "Het is een alfa"zei ik het leek alsof hij me niet geloofde. Hij zat weer recht. "Maar dat is niet alles"zei ik nog snel. "Wat is er dan nog meer"vroeg hij maar bleef het zelfde zitten. "Er gloeide iets in z'n ogen voordat hij voor me boog, het waren niet zijn ogen, waar iets waar hij naar keek"zei ik. "Arme Sophie. Volgens mij ben je hard tegen een kast gevallen of zo"zei Stiles en aaide me over m'n hoofd. "Ik meen het"zei ik en duwde z'n arm weg en stapte de auto uit. Gelukkig zag Sheriff me niet, ik pakte m'n fiets en ging snel naar huis, zonder een film.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu