Wanneer ik er aankom zijn alle lichten uit. Snel ga ik naast Lydia lopen. "Wat ben je aan het doen?"vraag ik. "Waarom ben je niet binnen?"vraag ik. "Ik ben opzoek naar Jackson"zegt ze. Er gaat opeens een licht aan, en nog een, en nog een. Niet veel later zijn alle lichten aan. Ik draai me om, laat het niet waar zijn. Wanneer ik terug kijk, zie ik dat hij naar ons toe komt lopen. "Jackson? Ben jij dat?"vraagt Lydia. "Nee, dat is hij niet"zeg ik. Wanneer hij voor ons staat, ga ik voor Lydia staan. En niet veel later wordt alles zwart.
Ik open m'n ogen en alles is wazig, wanneer het zicht goed wordt zie ik Lydia voor me liggen, de man is geknield naast haar, met z'n mond vol met bloed. Hij staat op en pakt m'n nek vast en tilt me ophoog. En zet me even later naast hem neer wanneer we tussen de tribunes staan. Stiles komt aangerend en gaat bij Lydia zitten, het is alsof hij me niet ziet.
Ik open m'n ogen en Allison en Scott zijn samen aan het dansen, Lydia en Stiles ook. Is dit een déjà vu? Of heb ik geslapen. Ik kijk op m'n telefoon hoe laat het is, en kijk daarna weer naar de mensen die aan het dansen zijn. Lydia is weg, ik sta op en ren naar buiten. Weer kom ik Stiles en Jackson tegen, maar ren door. De laatste keer liep 't niet goed af. Ik kom buiten en ren naar het lacrosse veld, wanneer ik daar aankom ben ik al te laat, Lydia valt levenloos op de grond. Ik doe m'n hakken uit en ren naar Lydia en vang haar net op tijd op. Wanneer ik omhoog kijk is de alfa weg. "Sophie! Ga weg!"roept Stiles en ik draai me om. Ik kijk weer naar Lydia en zie 2 schoenen staan, ik kijk langzaam omhoog en hij staat er. Binnen een paar seconden staat hij achter me en neemt me in de houdgreep en sleept me naar achter. Wanneer hij me los laat gaat hij terug naar Lydia en Stiles valt bij me neer. "Hou hem tegen"zeg ik. Stiles rent er naartoe. "Maakt haar alsjeblieft niet dood"zegt hij. Ik sta op en loop naar de alfa toe, wanneer ik de metalen draagband van m'n kleine tasje om z'n nek wilt doen. Staat hij op en pakt me bij m'n nek vast. "Laat haar los!"schreeuwt Stiles. Maar de alfa luistert niet, hij begint harder te knijpen. En z'n ogen worden rood. ........
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...