We zijn aan gekomen in de garage, het gene wat hier niet leuk aan is is dat je de verdieping moet onthouden. Wat bij mij meestal niet goed gaat als ik met m'n moeder weg ben. "Vergeet niet dat we op verdieping 4 staan"zegt Scott. "Hoezo moet ik dat nou onthouden?"vraag ik. "Nou, ik heb op de weg gelet, nu is het jou beurt om ergens op te letten"zegt hij serieus. "Je moet blij zijn dat ik je mag, Mcall"zeg ik en hij lacht. We stappen allebei uit en gaan naar de trap. Het was stil tussen ons. "Hoelang zijn jij en Stiles al vrienden?"vraag ik zo maar. "Al toen we in de box zaten"zegt Scott. "Wauw, hoe kan je het zo lang vol houden?"grapte ik. "Soms is het vermoeiend"zegt hij.
Na een paar minuten zijn we in de supermarkt. Scott heeft een lijstje mee gekregen, die niet echt klein is. "Oké, als ik wit doe, pak jij de andere"zeg ik en wijs naar het lijstje. "Waarom pak jij de snoep"vraagt hij. "Oké dat doe ik dit nog"zeg ik een pak een chocolade reep waar een rij naast ons staat. "Die staat niet op de lijst"zegt Scott en kijkt nog even na. "Wel op de mijne"zeg ik en leg die in het mandje. "Je bent nog lang niet zo erg als Stiles, die doet letterlijk alles in het mandje"zegt hij en pakt de dingen die er nog op staan.
Een paar uur later hebben we alles, we zijn op weg terug naar de auto. "We staan toch op 3?"vraagt Scott. "Nee, ik weet 100 procent zeker dan het 4 was"zeg ik. Maar toch gaan we naar de derde. Wanneer we door de deur zijn gegaan, kijkt Scott rond. Het lijkt erop alsof hij het niet herkend. "Dus toch de 4vierde"zeg ik en begin terug te lopen. "Kom, ik wil naar huis"zeg ik en houd de deur open. Wanneer Scott weet dat hij fout zit, loopt hij met me mee. "Kom op, deze kant op"zeg ik en begin te lopen. "Nee, deze kant"zegt Scott en gaat de andere kant op. Wat gaat die jongen doen? Uiteindelijk staat hij stil en laat de tassen vallen, waarschijnlijk zoekt hij de sleutels. en ja, een paar seconden later heeft hij de sleutel in z'n handen. Hij druk op het knopje en kijkt of de auto in de buurt is. Maar hij is niet te horen. "Dat is de verkeerde knop"zeg ik en zet mijn tassen ook neer, en druk snel op de goeie knop. Maar wanneer ik een van de tassen neer zet, valt er een flesje uit en rolt onder een auto. Ik wilde 'm nog pakken, maar dat ging niet meer. "Scott?"vraag ik en zwaai met mijn handen maar nog steeds kijkend naar het flesje wat terug rolde. Hij kijkt op en is net zo verbaasd als mij. "Mijn fristi!"roep ik boos, wanneer ik zie dat er een paar gaten in zitten. Ik hoor zachtjes gegrom en kijk door het raam van de auto. "Ren!"roep ik wanneer ik gloeiende ogen zie.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanficSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...