Roscoe?

1.1K 47 0
                                    

We hebben de spullen voor Stiles opgehaald, en zijn onderweg naar school. Ik wil echt weten welke keuze Scott heeft gemaakt. Ik hoop echt niet dat hij gaat veranderen op het veld, en dat Derek hem dood maakt. Maar hij speelt, en hij zei dat hij dat eerst niet deed, dat hij steeds aan de zijkant moest zitten. We komen aan op school, en we proberen een plekje te vinden. Maar alles staat vol. We hebben de rij helemaal afgereden en Stiles trapte op zijn pedaal, en zuchtte hard. "Dit schiet zo niet echt op" zei hij en ging over de stuur hangen. "Weet je wat, ga jij je maar klaar maken, dat probeer ik een plekje te vinden"zei ik. Hij ging achteruit zitten, en liet z'n handen op z'n benen rusten. "Wat?"vroeg ik. "Niemand heeft Roscoe ooit bestuurd"zei hij. "Roscoe? Je geeft je auto een naam?" Zei ik. "Wat? Dat is toch ook bij honden?"vroeg hij. "Ja, maar een hond is anders dan een auto"zei ik. "Trouwens je hebt nog 10 minuten"loog ik. "Oké" zei hij, en pakte snel z'n spullen. "Ik zal goed oppassen!"schreeuwde ik nog. Ik ging aan de andere kant zitten en startte de auto, dat lukt me tenminste wel. Als ik naar buiten kijk, zie ik Derek die achter een bos staat. Om zo zeker Scott in de gaten te houden. Ik trapte op het gaspedaal, maar dat deed pijn. Ik was even vergeten dat m'n enkel nog steeds gebroken is. Ik bijt op m'n lip, om zo de pijn weg te bijten. Na een paar minuten, heb ik dan eindelijk een plek gevonden. Ik stop de auto en haal de sleutel eruit, ik hou die maat beter in m'n hand, anders verlies ik m wel. Ik ren snel naar binnen omdat ik en fluit hoorde, hopelijk zijn ze niet begonnen.

Als ik uiteindelijk op het veld ben, probeer ik te kijken waar  Stiles is zodat ik z'n sleutel kan geven. Ik zie dat Coach aar buiten kom, en ik ren naar hem toe. "Waar is Stiles of Scott?" Vroeg ik haastig. "Die zijn nog bezig met omkleden"zei hij. Ik rende naar binnen, en hoorde coach nog iets zeggen. Iets van 'maar ze zijn nog niet klaar' of zo. Maar dat boeit me niet. Ik zie 2 jongens die hun kleren al aan hebben deze kant op lopen. "Weten jullie waar Stiles of Scott zijn?" Vroeg ik weer. Ze wezen naar een deur die half open stond. Het rook er echt naar zweet. Ik deed de deur verder open met m'n voeten, op en gegeven. Moment stond ik in zo'n karate positie. Ik liep verder naar binnen, er waren niet meer zo veel jongens als ik dacht. "Denk niet aan Allison terwijl je speelt"hoorde ik een bekende stem zeggen. "Denk jij dan niet aan Sophie?" Hoorde ik een andere bekende stem zeggen. Ik liep er naartoe en zal Scott en Stiles op een bank zitten bij de kluisjes, in de 'omkleed ruimte'. Ik wou net de sleutels geven en succes wensen, toen Stiles begon te praten, en zich omdraaide. "Dat kan ik niet"zei Stiles. "Denk je ik wel? We allebei het zelfde probleem"zei Scott. Ik viel naar achter tegen de kluisjes, wat een slecht idee was, want er kwam een geluid vandaan. "Wat was dat?"vroeg Scott. "Zeker iemand die de spanning niet kan houden"zei Stiles. "Nee, het hoorde niet zo"zei Scott. "Laat dat maar, we moeten spelen, of nou ja, eigenlijk jij"zei Stiles. En ze liepen deze kant op. Ik pakte snel een helm van iemand, en deed m'n haren omhoog, zodat het niet eronder uit komt. "Kom op, we moeten spelen"hoorde ik Stiles zeggen tegen mij. Ik verhief m'n stem. "Ja, ik kom zo"zei ik zo jongens achting mogelijk. "Dan kan je beter opschieten, anders maakt Coach je af"zei hij en klopte om m'n schouder. Ik keek vanuit mijn ooghoek hoe ze de kamer uit liepen. Snel deed ik de helm af, en legde de sleutel in een ding waar 'Stiles S.' Op stond. En ging snel naar de tribune.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu