Onzichtbaar

1.7K 72 1
                                    

"Kom op ik heb nog veel meer" zei Stiles. "Verspil je m'n tijd met dit?"vroeg Scott geïrriteerd en stond op. "Je weet dat ik Allison over een uur moet ophalen"zei Scott erachteraan. "Ik zag je vandaag op het veld, Scott" zei Stiles "Wij" verbeterde ik hem. "Wat jij deed was niet alleen ongelofelijk, het was onmogelijk"zei Stiles. "Dus ik maakte een goed schot"zei Scott en wou weg lopen. Maar Stiles hield hem tegen en ging voor hem staan. "Nee, jij maakt een ongelofelijk schot. De manier waarop je bewoog, je snelheid, je reflexen. Mensen kunnen dat niet over een nacht doen opeens"zei Stiles. "En dan heb je nog de zintuigen"zei ik ertussendoor. Ze keken me aan, Stiles pakte de rugzak van Scott en legde die naast me op bed. "Inderdaad, en denk je dat ik niet door heb dat je je inhaler niet meer nodig hebt?"vroeg Stiles. "Ik kan daar nu niet aan denken, we praten morgen wel"zei Scott alsof hij ieder moment Stiles kon slaan. "Morgen? Nee! Het is volle maan, begrijp je het niet?"vroeg Stiles. "Wat probeer jij te doen"vroeg Scott nog geïrriteerder. "Ik heb het tot de basis gehaald, ik heb een date met een meisje waarvan ik niet kan geloven dat ze uit wilt met me, alles is mijn leven is opeens perfect. Waarom probeer jij het te verpesten?"zei Scott. Stiles deed alsof hij niet luisterde en ging weer achter zijn computer zitten. "Ik probeer je te helpen, je bent vervloekt, Scott. Het is niet de maan die jou fysiek zal veranderen. Het gebeurd ook wanneer je bloed lust op zijn piek is"zei Stiles. "Bloedlust?" Vroeg Scott. "Ja, je drang om te moorden"zei Stiles. "Ik krijg al een drang om jou te moorden, Stiles" zei Scott. "Blijf rustig Scott"zei ik maar ze luisterde weer niet. "Dit moet je horen, 'De verandering wordt veroorzaakt door woede of al het andere wat je polsslag verhoogt' Oke? Ik heb niemand jou polsslag zien verhogen dan Allison. Je moet deze date afzeggen. Ik ga haar nu bellen"zei Stiles. "Zal ik even weg gaan?"vroeg ik. Maar ze luisterde niet, wat een verrassing. Ik liep rustig de trap af, en binnen een paar seconden hoorde ik een bonk. En nog een. Ik stond stil, en ging weer verder. Ik ging naar buiten en pakte m'n fiets.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu