De spiraal

901 40 1
                                    

"Wat is er met hem?"vraag ik even later. "Geen idee, hij kwam naast me zitten"zegt Allison. Ze krijgt een berichtje binnen. "Van wie krijg je die?"vraag ik. "Jackson"zegt ze kort. "Wat vraagt hij?"vraag ik. "Niks bijzonders, nog bedankt dat je me bij hem hebt weg gehaald"lacht ze. De bel gaat. "Tot zo"zeg ik. "We hebben de zelfde les"zegt Allison

"Snel, snel, ga zitten"zegt de coach. Ik zit met Scott, Stiles en Allison in de les. Ik ga op een plaats achter Allison zitten, Stiles wil voor mij en achter Scott gaan zitten. "Te laat"zeg ik wanneer hij er naartoe stapt. Allison neemt achter Scott plaats. "Hey, ik heb je de hele dag niet gezien, het voel alsof we niet met elkaar verbonden zijn, we doen samen bijna niks meer"zegt Allison tegen Scott. "Uuuh, dat zal snel veranderen"zegt Scott. "Ik ben trouwens verandert van lab-partners"zegt Allison. "Met wie?"vraagt Scott. "Met jou dombo"zegt Allison. "Ik? Ik bedoel weet je dat zeker?"vraagt Scott voorzichtig. "Ja, op deze manier heb ik excuus om jou vanavond naar huis te nemen" zegt ze met een glimlach. "Te veel informatie"zeg ik wanneer ik Allison op haar schouder tik. Scott is stil. "Vind je dat erg?"vraagt Allison. "Het is gewoon, ik wil je cijfer niet omlaag halen"zegt Scott als er excuus. "Nou, misschien kan jou jou cijfer omhoog halen"zegt Allison. "Kom naar mij vanavond, 7.30."zegt Allison. "Vanavond?"vraagt Scott. "Ja"zegt Allison. Coach gooit een boek op een paar andere en kijkt de klas rond. "Iedereen stil. Laten we beginnen met het boek van gisteren, Greenberg, doe je hand naar beneden. Iedereen weet dat jij het hebt gelezen. Wat dacht je van... Mccal?"zegt Coach. "Wat?"vraagt Scott bijna onhoorbaar. "Het boek"zegt Coach en gaat op z'n bureau zitten, recht voor z'n neus. "Wat van het boek..." M'n gedacht gaat naar m'n schrijfboek. Coach die Scott belachelijk maakt, verbaasd me niks. Ze mogen elkaar niet echt, niet dat iemand coach 'aardig' vind. Ik begin dingen te tekenen in m'n boek. Ik word ui m'n gedachte gehaald door Stiles, die seinst naar de telefoon. Hij staat op 141, die al snel oploopt naar 160. Maar wanneer de teller omlaag gaat, zie ik al snel waarom. Allison houd de hand van Scott vast. De bel gaat en iedereen ruimt z'n spullen op. Wanneer ik m'n schrift dicht doe, zie ik wat ik hem getekend. De spiraal.

---------
Nog bedankt voor 5K+ reads en sorry dat ik een hele week niks heb gedaan, ik had er niet echt zin in.

Maar ik zal proberen om meer te updaten !

Xx Little_Me013

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu