De volgende dag op school is weer begonnen, en wanneer ik daar aankom zie ik Scott en Stiles. "Sophie?!"zeggen ze wanneer ik langs loop. "Wat?"vraag ik. "Kan je iets voor ons doen?"vraagt Scott. Opeens loop Stiles weg. "Wat is er met hem?"vraag ik. "Geen idee"zei hij en zag meteen dat hij loog. "Maar wat is er?"vraag ik. "Kan je er voor zorgen dat je de ketting van Allison krijgt, of even kan lenen?"vraagt Scott. "En waarom kan jij dat niet zelf?"vraag ik. "Je weet waarom"zegt Scott. "Het zou een kans kunnen zijn dat jullie weer normaal met elkaar praten"zeg ik. Maar Scott zegt niks terug. "Oké, wat als jij het probeert, en als het niet is gelukt, zal ik kijken wat ik kan doen. Is dat een deal"zeg ik. Scott twijfelde even, maar toch was hij het met me eens. Ik pakte mijn spullen en ging naar de les, die Allison en Scott ook hadden. Allison was ook al in de les, en ik nam achter haar plaats. Scott kwam ook de kamer binnen en wilde naast haar gaan zitten maar Lydia was er eerder. "Oké, klas pak jullie spullen"zegt de lerares. "Allison?"vraagt Scott. "Hey, de les is begonnen"zegt ze. "Dat weet ik, ik zal mijn mond houden. Het is zo dat ik nog wat spullen heb op mijn telefoon, en ik dacht dat je het misschien leuk zou vinden"legde Scott uit. "Oké"zegt ze zachtjes. Er komt een lach op Scott zijn gezicht, en is bezig met zijn telefoon. Wanneer hij iets had gedaan pakte hij zijn boeken en keek ook tegelijk naar Allison. Toen ze iets binnen kreeg, trok dat ook mijn aandacht. Ze opent het ding wat ze heeft gekregen van Scott en er komen foto's van hun tevoorschijn. Ze lachte zacht, maar al snel zag je die verdwijnen. "Oké, ik zou het fijn vinden als we terug komen waar we het gisteren over hadden"zegt de lerares. Allison pakt haar boeken en loopt weg, ze draait om en kijkt naar Scott, die haar achternaloopt. Nee, Scott, doe dat nou niet. Even later loopt hij langs de deur met zijn hoofd naar beneden.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...