De wekker trilt weer. YES! School, is iets wat je niemand hoort zeggen. Ik doe snel alle dingen en ga op de fiets naar school. Wanneer ik daar aankom ren ik naar m'n kluisje. 'Blijf weg van Allison' hoor ik steeds in m'n hoofd. De stem van Scott. Ik pak de goeie boeken en doe m'n kluisje dicht. "Hey!"zegt Stiles wanneer ik me omdraai en voor me staat. "Owh, Hey Stiles"zeg ik en loop naar de volgende les. Wanneer ik daar aankom neem ik snel plaats achterin. Stiles heeft blijkbaar de zelfde les als mij. Snel neemt mij naast me plaats. "Is er iets gebeurt?"vraagt hij. "Nee, er is niks"zeg ik en maak snel de paar opdrachten die ik nog moest doen.
"Praat je nog steeds niet tegen me?"hoor ik Scott zeggen. En zucht daarna. "Hoe is het met je vader?"vraag ik. "Het gaat wel met hem"zegt hij op een geïrriteerde manier. "Stiles, ik wilde hem echt helpen. Ik probeer alles uit te zoeken, en Ik heb Derek gevraagd om me te helpen"zegt Scott. Nu zucht Stiles. "ALS ik tegen je zou praten, zou ik zeggen dat je een idioot bent dat je hem vertrouwd. Maar ik praat niet tegen je"zegt Stiles.
TRRRIIINNGG
De bel gaat dus de les begint. Ik zie aan Stiles dat hij het niet kan laten om iets aan Scott te vragen. "Wat heeft hij gezet?"vraagt Stiles. "Dat heb je langer vol gehouden dan ik dacht"zei ik. "Het was nog niet eens 1 minuut"zegt Scott. "Herken je de sarcasme?"vraag ik.De tijd ging sloom, maar gelukkig is de les voorbij. Scott, Stiles en ik lopen samen de les uit. "Hij wilde je dieren kant zien, en boos laten worden?"vraagt Stiles. "Ja"zegt Scott kort. "Oké, verbeter me als ik iets fout zeg. Maar iedereen keer wanneer je boos wordt gaat er iemand dood. En dat ben ik meestal"zegt Stiles. "Ik weet en daarom moet ik leren het te beheersen"zegt Scott. "En hoe gaat Derek dat doen?"vraag ik. "Geen idee, ik denk niet dat hij dat doet"zegt Scott. "Wanneer zie je hem?"vraagt Stiles. "Maakt niet uit, ik moet gewoon normaal blijven en de dag doorkomen"zegt Scott. "Wanneer?"vraagt Stiles. "Hij neemt me mee naar de dieren kliniek"zegt Scott. "Na werk, Oké. Dus tijdens school"zegt Stiles. "Om wat te doen?"vraagt Scott. "Dat ik jou kan leren"zegt Stiles. "Maakt hij een grap?"vraag ik tegen Scott. "Ik denk het niet"zegt Scott.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...