Ik ben dus toch mee gegaan, en zit nu achter in de auto. Al snel komen we op school aan. "En hoe komen we hier binnen?"vraag ik geïrriteerd. "Doe eens wat rustiger"zegt Scott. Wanneer de auto geparkeerd staat stappen we uit en er komt een zwarte auto naast ons staan. En Derek stapt uit. "Dus hoe komen we hier binnen?"vraagt Scott. Stiles pakt iets uit z'n auto, mijn aandacht gaat naar de man achterin Derek's auto. "Is dat niet jou baas? Wat doet hij hier?"vraag ik. "Ja, en Derek denkt dat hij de alfa is"zegt Scott. "Nou hij ziet er op z'n gemak uit"zegt Stiles die nu naast me staat. Scott en Stiles lopen naar binnen. Of ten minste ze willen naar binnen. "Wacht, waar gaan jullie heen?"vraagt Derek. "je zei dat ik bij de alfa hoor, ik ga kijken of je gelijk hebt"zegt hij en loopt verder. "Ja, ik blijf hier"zegt ik nog even snel. "Waarom?"vraagt Stiles. "Ik weet zeker dat ik veiliger ben bij Derek buiten, dan bij jullie 2 binnen"zeg ik en zie Derek lachen. 'zeg dat maar niet zo snel' hoor ik in mijn hoofd en kijk rond. Maar ik zie niks. "Was je serieus?"vraag Derek aan me. Nadat Scott en Stiles de school binnen zijn gegaan. "Jij weet tenminste hoe je jezelf onder controle moet houden"zeg ik. En niet veel seconden later hoor je een geluid, alsof er een klein katje werd gedood. "Maak je een grapje?"zegt Derek. Ik moet mijn best doen om niet te lachen. En weer een paar seconden later werd er weer geschreeuwd, maar nu was het tenminste een echte brul. Ook begon alles te trillen. Scott en Stiles kwamen met trots de school uit lopen. "Ik ga jullie allebei vermoorden" zegt Derek boos wijzend naar Scott en Stiles. "Wat was dat? Willen jullie dat de hele stad jullie hoorde?"vraagt Derek. "Sorry, ik wist niet dat het zo hard was"zegt Scott nog steeds lachend. "Het was hard, en GE-WEL-DIG!"zegt Stiles. "Kop dicht"zegt Derek. "Kom op wees geen Sour Wolf"grapte Stiles. Ik keek of de baas van Scott nog leefde maar hij was weg. "Wat heb je gedaan? Deed je iets toen ik niet keek?"vraag ik. "Waar heb je het over"vraagt Derek. "Hij is weg"zeg ik. Iedereen kijkt naar de achterste stoel waar hij in hoorde te zitten. "Ik heb niks gedaan"zegt Derek. "PAS OP!"roep ik wanneer er een gedaante onze kant op kwam rennen. Maar Derek bleef staan. Er kwam bloed uit zijn mond er hij werd op getild. En de alfa kwam achter hem te voorschijn. "Ren!"roep ik en trek Scott en Stiles mee. Snel doe ik een van de deur en open, en woud die dicht. Scott doet het bij de andere. "Maak het dicht! Maak het dicht!"roept Scott. "Heb ik iets bij me?"Vraagt Stiles. "Pak iets!"roept Scott. "Wat dan?!"Roep Stiles terug. Ik dacht opeens aan dat ding wat Stiles had meegenomen. Ik kijk uit het raampje van een van de deuren en zie het ding al gelijk liggen. "Nee, dat ga je niet doen"zegt Stiles. "Doe jij het dan?"vraag ik. "Nou, ik uumh"zegt Stiles. "Ik ga"zeg ik en open de deur zachtjes. Wanneer ik volledig buiten ben ik ik eerst voor de alfa, maar die is nergens te bekennen. Wanneer ik bijna bij de ding ben, beginnen Stiles en Scott opeens te schreeuwen. "Sophie! Sophie!"roept Scott. "Pas op de alfa!"roept Stiles. Ik kijk voor me en zie de alfa naar me toe komen rennen. Ik sta op en voor ik het ben ik binnen en heb het ding in de hendels van de deur gezet. "Hoe kom jij zo snel hier binnen?"vraagt Scott. "Dat valt toch wel mee?"vraag ik. "Nee, het duurde minder als 3 seconden"zegt Scott. Ik was aan het wachtte dat de deur werd open gegooid, maar er gebeurde niks. Voorzichtig keek ik weer in het raampje en de alfa was nergens te zien. "Waar is het?"vraagt Scott. "Geen idee"zeg ik terug. Stiles schijnt met z'n zaklamp naar buiten, niet dat het veel nut heeft. We stappen naar achter. "Zou dat het houden?"vraagt Scott. "Waarschijnlijk niet"zeg ik. We draaien ons om en zie de donkere hal van school. We horen gehuil, en Scott en Stiles rennen weg. Ik loop hun rustig achterna. Nadat ik binnen ben gewandeld wilt Scott de bureau in het klaslokaal voor de deur duwen. "Wacht, de deur houd dat echt niet, het is je baas"zegt Stiles vastberaden. "Wat?"vraagt Scott. "Deaton, de alfa, jou baas, een moordende, psychische weerwolf"zegt Stiles. "Nee, hij is het niet"zegt Scott. "Hij verdwijnt en dat ding komt 10 seconden later te voorschijn en duwt Derek 10 cm boven de grond"zegt Stiles. "Hij heeft weg gelijk"zeg ik meestemmend. "Nou, ik niet"zegt Scott. "Nou, hij heeft Derek vermoord"zegt Stiles. "Derek is niet dood, hij kan niet dood zijn"zegt Scott. "Het bloed kwam uit zijn mond, dat is geen kleine wond"zegt Stiles. "Hij is dood en wij zijn de volgende"zegt Stiles. "Wat moeten we doen?"vraagt Scott. Ik ga naar de ramen en kijk naar buiten, en precies wanneer Stiles erover praat dat we naar zijn auto moeten gaan, zie ik de alfa de motor eruit trekken. "Dat gaat niet gebeuren"zeg ik. En op dat moment vliegt de motor door het raam naar binnen. "Buk!"roep ik en duw ze naar beneden. "Dat scheelde niet veel"zegt Stiles. "Nee, niet veel nee"zegt Scott en kijkt me aan.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...