Het laatste wat ik me herinner is dat ik een elleboog in mijn gezicht kreeg. Maar nu ben ik bijgekomen en zie Stiles naast me zitten. "Ik dacht dat je dood was"zegt hij opgelucht. "Waar is Derek?"vraag ik. "Die is meegenomen"zegt Stiles en helpt me opstaan. "Waar gaan we heen?"vraag ik. "Naar Scott"zegt Stiles en brengt me naar zijn auto. En al snel zijn we op school. "Waar heen?"vraag ik wanneer ik uitstap. "De kleedkamer"zegt Stiles en begint te rennen. Omdat ik het hier nog niet zo goed ken, ren ik hem achterna. Wanneer we bij de kleedkamers aan komen, zie we Scott op een bankje zitten. "Dude, we hebben een groot probleem"zegt Stiles buiten adem. "Geloof me, ik weet het"zegt Scott terug. "Stiles? Kan je me naar huis brengen?"vraag ik. "Waarom? Zo ver is het niet"zegt hij terwijl hij Scott aankijkt. "Okee.. Ik zie jullie nog wel"zeg ik en draai me om, op weg naar de deur, en begin dan maar naar huis te lopen. Opeens krijg ik een berichtje binnen, en ik wilde meteen weten wie het was. 'heb je zin om morgen mee, naar het bos te gaan?' vraagt Allison. 'Nee, het klinkt niet leuk, verkeerd zelfs' typ ik terug. 'We gaan Pijl en Boog schieten' zegt ze. 'IK DOE MEE!"typ ik terug. Ik hoor een auto stoppen en ik draai me om, en zie de baby blauwe jeep. "Van gedachte verandert?"vraag ik. "Eigenlijk ni- Ik bedoel je"zegt Stiles die opeens een schop kreeg van Scott. "Stap maar bij mij erin"zegt Scott en stapt uit. "Dat zijn tenminste manieren, Stilinski"zeg ik en loop naar de andere kant en stap achterin. Ik heb al een stuk gelopen, dus was zo weg bij hun. Wanneer ik uit stapte reed Stiles meteen weg. "Wat is hier aan de hand?"vraag ik aan mezelf. Ik maak de deur open en ren naar boven, maak me klaar om te slapen. En spring dan in bed. 'Sorry van Stiles, ik leg het nog wel uit' zegt Scott via een berichtje.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...