Getaserd

743 35 6
                                    

Ik en Allison letten steeds goed op, dadelijk staat het ding opeens achter ons. Ik draai me om en kijk de zelfde richting als Allison, wanneer ik me omdraai zie ik iemand staan. Het is Scott, maar toch gil ik. Allison draait ook om en schiet een taser af. Waardoor hij onder stroom staat. "Scott?!"roept ze en rent naar hem toe. "Umh, ik ga terug naar Lydia"zeg ik. En loop een stuk door. Wanneer ik me omdraai zie ik Scott en Allison knuffelen. Maar wanneer Allison los laat loop ik snel door. Ik kom al snel bij Lydia aan en ruim de spullen op. Wanneer Allison aankomt, veegt ze snel even haar traan weg. "Alles Oké?"vraag ik. "Ja, het gaat wel"zegt ze. "Lydia? Ga jij anders maar alvast naar de auto, wij komen zo"zeg ik. "Voelt het echt zo slecht?"vraag ik. "Ik mis hem"zegt ze. "Praat dan met hem"zeg ik terug. "En als je het nog niet kan, begin je over iets anders. Maakt niet uit wat"zeg ik. "Oké, ik zal het vanavond proberen"zegt ze. En we beginnen met lopen. "Hoe gaat het tussen jou en Stiles?"vraagt ze opeens. "Hoezo. Ik ben niet verliefd op hem"zeg ik. "Laten we een deal maken, Oké? Als alles goed komt tussen mij en Scott, ga jij op date met Stiles"zegt ze. Waarom weet ik niet maar ik deed mee. "Oké dan"zeg ik. "Maar ik moet naar huis"zeg ik en loop de weg terug naar huis. "Sophie? Hou je er aan Oké?"vraagt ze. "Ja, als jij dat ook doet"zeg ik. En lach naar haar. Ik zwaai nog een keer en loop weer verder. Het begint al donker te worden, maar ben al doen binnen. Ik pak een broodje met Nutella en ga naar boven, ik zet wanneer ik op m'n kamer zit mijn muziek hard. En ga op het dak zitten. Kijkend naar de sterren, waar er langzaam steeds meer van komen. Op de achtergrond draai Perfect van One Direction. En denk aan wat Lydia zei, over m'n haren, kleren en m'n bril. Gelukkig zei ze niks over m'n gezicht vol met acne, waar best een dikke laag make-up op zit om het te verbergen. Dat haat ik het meeste van allemaal. Als het echt erg is schaam ik me er voor. Vroeger was het pas erg, bijna heel mijn gezicht zat vol, nu is het nog steeds niet beter, maar wel minder. Ik word uit mijn gedacht gehaald door m'n moeder, en klim door het raam terug naar binnen. Ze is opgetut, waarom is ze opgetut. "Waarom heb je die kleren aan?"vraag ik. "Wat? Is het lelijk?"vraagt ze en kijkt het na. "Nee, het is perfect"zeg ik en knuffel haar. "Gelukkig"zegt ze opgelucht. "Maar waarom?"vraag ik. "Ik ben voor het eerst na een paar jaar uit gevraagd door een mannelijke personage"zegt ze en de deurbel gaat. "Doe jij even open? Ik ben nog niet klaar. En wees aardig"zegt ze met een lach op haar gezicht. Ik lach terug en maak een weg maar beneden. Wanneer ik de deurknop wilde pakken, voelde er iets niet goed. Ik herken dit gevoel. De deurbel gaat, maar nog steeds doe ik niet open. "Sophie, alsjeblieft"zegt ze. Ik kijk naar de deurknop die beweegt. Ik wilde 'm pakken, maar de deur werd open gedaan. Vanuit zich zelf. Niemand staat er. "Hey, wat doe je? Laat je hem niet binnen?"vraagt m'n moeder die op d'r knieën dit boven aan de trap. Wanneer ik me terug draai zie ik wie er staat. De alfa.

----------

Alloo! 

Even en vraagje.. Zal ik ook seizoen 2 maken of niet?

Laat het me weten!!

XX Little_Me013

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu