We zijn een stukje verder van school en Scott stapt uit. "Rij jij naar school?"vraagt hij. "Oké"zeg ik en ga naar de andere stoel. "Ik zie je binnen"zegt hij en gaat weg. Ik start de auto en rij het school terrein op. Al snel zie ik Allison, Jackson Lydia en Stiles te staan. Ik parkeer de auto voor die van Stiles en neem de sleutels mee, maar wacht nog even voordat ik uitstap. Ook zit Lydia nog in de auto en Stiles doet de deur voor haar open. Ze veegt haar jurk naar beneden. Allison en Jackson lopen naar hun toe. Wanneer ze verder lopen, kijkt Lydia niet blij. Maar niet veel later lopen hun ook weg. Net wanneer ik wil uitstappen zie ik De man een auto uit stappen, hoe komt hij binnen. Snel stap ik uit en ga naar binnen. Er zijn mensen aan het dansen op de muziek van de band die aan het zingen is. Wanneer ik Scott zie lopen, ga ik zo snel mogelijk naar hem toe. "Scott, hij is hier, de alfa is hier"zeg ik. "Ik weet het, ik zag 'm net ook"zegt hij. "Ik heb het gevoel dat m'n droom uitkomt"zeg ik. Hij legt z'n handen op mijn schouders en kijkt me aan. "Maak je daar geen zorgen over"zegt hij. "Alles komt goed"zegt hij nog erachteraan. Ook zie ik Lydia en Stiles. Ik zal de rust tussen hun even verstoren. "Die jurk staat je geweldig"zeg ik en ga naast Lydia zitten. "En jij Stiles, zo chique ben je nog nooit geweest"zeg ik. "Wauw, en jij ziet er... Wauw"zegt Stiles die niet weet wat hij moet zeggen. "Met wie ben jij hier?"vraagt Lydia. "Alleen, ik hoef niemand aan m'n zij, ik hou het alleen ook wel vol"zeg ik. "Maar ik ga even naar Allison"zeg ik en sta op. "Het, je bent dus wel gekomen"zegt ze, en danst op de muziek. Niet veel later zie ik Lydia met Stiles dansen en ik begin jaloers te worden, dus kijk de andere kant op, en maak oogcontact met Scott, die weet wat er is. En kijk dus weer terug naar Allison. "Mccal! Ik zie je! Hier komen vriend"klinkt opeens de stem van Coach. Die nu Scott achterna zit. Opeens is Scott aan het dansen met Danny. De muziek ka gestopt en iedereen kijkt naar Coach. "Ja, coach?"vraagt Scott en houd Danny sterker vast. "Oké..."zegt Coach en begint te lachen. Ik kijk Allison aan en we beginnen ook zachtjes te lachen. "Dans! Dans iedereen, het is een feest"zegt Coach die door iedereen word aangestaard. De muziek begint weer en iedereen is weer aan het dansen. Scott komt hier naartoe, dus ik slip zachtjes weg. Ik ga ergens zitten en kijk hoe Allison met Scott danst en Lydia net Stiles. Het is niet dat ik niet blij ben voor hun, ik kijk even op m'n telefoon hoe laat het is. En dan kijk ik naar Stiles, die nu alleen staat, waar is Lydia. Ik sta op en loop naar buiten, al snel kom ik Stiles tegen en Jackson. "Heeft Lydia je gevonden?"vraagt Stiles wanneer ik erbij sta. "Wacht? Is Lydia naar buiten?"vraag ik. "Ze ging Jackson zoeken"zegt Stiles. Ik ren naar buiten en kijk rond. Het lacrosse veld..
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
Fiksi PenggemarSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...