Creepy lach

831 38 0
                                    

Ik volgde hem naar het veld en verstopte me achter een tribune. Wanneer Scott komt aanlopen zit Stiles zenuwachtig met zijn voet op de grond te tikken. "En? Wat is er gebeurt?"vraagt Stiles. "Wat?"vraagt Scott en doet zijn handschoenen aan. "Hoe bedoel je wat? Wat zei ze? Heeft ze iets gezegt? Zei ze dat ze me leuk vond?"vraagt Stiles. "Ja"zegt Scott een beetje boos. "Ja, ze vind je leuk, ze vind je helemaal geweldig"zegt Scott. Stiles kijkt alsof hij iets heel geweldigs heeft gehoord, terwijl Scott aan het glimlachen op een vieze manier. Coach komt er aan en ik bedenk me dat ik vandaag eens een kijkje ga nemen. Ze staan in een rij en gaan omste beurt proberen te scoren. Net wanneer Stiles wilt gaan, houd Scott hem tegen. "Zo gaat het, Mccal je verdient het"zegt Coach en blaast op zijn fluit. Scott begint te rennen en beukt zo de verdedigers omver, en wanneer hij bij de doel is, slaat hij met zijn stok tegen de hoofd van Danny en scoort. Iedereen rent naar hem toe. Lydia komt naar mij toe. "Wat is er gebeurt?"vraagt ze. "Danny werd geslagen met een stok"zeg ik en ren naar Danny toe. Al snel staat Lydia naast me. "Sophie je lippenstift zit.."zegt ze. "Het is geen lippenstift, ik haat dat. Het is lippenbalsem"zeg ik en krijg een spiegel van Lydia. En doe het even goed. Stiles kijkt me een en draait met open mond naar Scott. Owh nee, hij weet het.


De training is afgelopen en ik ben op weg naar huis. Ik denk dat ik vanavond beter thuis kan blijven. Wanneer ik thuis ben, komt mijn moeder lachend naar me toe. "Waarom die creepy lach?"vraag ik. "I heb een telefoontje gehad van iemand die personeel nodig heeft. "En? Waar is het?"vraag ik. "Op het ziekenhuis"zegt ze. "Ben je serieus, wie gaat er nu bij z'n moeder werken?"vraag ik. "En trouwens ik heb geen dokters diploma"zeg ik. "Geen zorgen, je gaat niemand  opereren of zo, je wordt daar kok"zegt ze. "Zeg alsjeblieft dat je en grapje maakt"zeg ik en zucht. "Ja, iemand belde voor verkoper in een sport winkel"zegt ze. "En ze verwachten je vanavond"zegt ze.  

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu