Raak

723 33 0
                                    

Er stormd iemand mij kamer binnen en wanneer ik mijn hoofd optil zie ik Allison en Lydia voor m'n bed staan. "Goeie morgen"zegt ik en wrijf in mijn ogen. "Goeie middag bedoel je?"zegt Allison geïrriteerd. "Is het al middag!? Dadelijk kom ik te laat voor.. Oowh"zeg ik wanneer ik mijn badkamer in wil gaan. "Hoe komen jullie binnen?"vraag ik. "Waarom ben jij nog niet aangekleed?"vraagt Allison. "Touche"zeg ik en doe de deur dicht. "Je hebt een mooi huis, bijna net zo mooi als die van mij"zegt Lydia. "Dankje, hij is van mijn moeder"zeg ik en doe mijn haren in een staart. En even snel een broek en shirt van gisteren. "Klaar"zeg ik en stap naar buiten.

We zijn bij mij de bossen in gelopen een heel stuk in de bossen. Wanneer Allison stopt stoppen wij ook. "Weet jij wat van pijlen?"vraagt Allison en legt haar tas neer en halt 2 bogen te voorschijn, natuurlijk krijg ik weer de kleinste. "Wat is dat?"vraagt Lydia wanneer Allison een Pijl vast maakt. Daar komen we zo achter"zegt Allison en geeft een pijl aan mij. "Mag ik echt schieten?"vraag ik. "Als je voorzichtig bent"zegt ze. "Aan jou de eer"zegt ze. Ik doe de pijl in de boog en trek de pijl naar achteren. Ik richt op de boom voor me en laat los wanneer ik mijn adem even heb ik gehouden. Wanneer de pijl de boom raakt, komt er een flits vandaan. "Wat was dat?"vraagt Lydia. "Dat weet ik niet"zegt Allison. "Maar sinds wanneer kan jij schieten?"vraagt Allison aan me. "Ik speelde vaak spelletjes"zeg ik en geef de boom terug aan Allison. "Nou, dat was leuk. Nog meer wapens die je wilt uit proberen?"vraagt Lydia. Opeens komt er een geluid wanneer iemand op een takje stapt. "Hou dit vast"zeggen Allison en ik tegelijk tegen Lydia. "Waarom?"vraagt ze. "ik wil weten wat dat geluid was"zeg ik. "En ik ook"zegt Allison. En we lopen weg. "Wat als dat iets groot is, en dat iets me aanvalt?"vraagt Lydia. "Schiet je het neer"zeg ik, en loop verder.

I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu