3th person pov
Sophie loopt door de gang, ze is Scott kwijt en er klopt iets niet aan haar. Ze ademt zwaar, gele ogen, en ze heeft zin om de nekken van mensen open te schuren. Haar hoek tanden komen over een beetje over haar lippen heen. Is ze verandert? Ze loopt door de deur van de trap, die open stond, is hier iemand geweest? Glijdend met haar vingers over de muur loopt ze de trap op. "Ik zei dat alles Oké was"echode de stem van Jackson. "Zeg gewoon wat er net gebeurde"klinkt de stem van Lydia. "Alsof jij je daar zorgen om maakt"zegt Jackson geïrriteerd. Langzaam kijkt Sophie de hoek om en zie er iemand staan. Scott staat voor de deur waar ze in zitten. Hij doet de sleutel in het slot en draait hem heel zachtjes. Een erge piep krijgt ze in haar oren, en Sophie zakt naar de grond. Wanneer ze een klik hoort, is het weg. Een hard geluid van sirenes komen tevoorschijn. Scott is op z'n handen en knieën gaan zitten. Hij ademt nog steeds raar. Alsof hij meters heeft gerend. Wanneer hij z'n hoofd omhoog doet ziet hij er normaal uit. Zachtjes loopt Sophie naar hem toe, met tegenzin. Waarom heeft ze het gevoel dat ze hem moet doden?de sirenes komen langzaam dichterbij. "Sophie?"vraagt Scott, die z'n hoofd half naar achter draait. Nog steeds loop ik door en haal m'n hand op waar scherpe nagels uit komen. Scott draait zich om en kijkt me aan. "Sophie? Wat doe je? Waarom zijn jou ogen geel?"vraagt hij. Sophie gromt. "Sophie?"vraagt Scott en kruipt achteruit. "Denk aan een leuke herinnering"zegt hij. "Die heb ik niet"zegt Sophie, en laat haar tanden zien. "Sophie? Ik ben het Scott, beste vriend van Stiles, en de zoon van je moeders vriendin"zegt hij. Ze zijn al een stukje verder van de deur waar iedereen ik zit. Scott kijkt achter me. "Stiles?"zegt Sophie en draait om, en loopt naar de deur waar hij is. Wanneer ze de deur klink opent merkt ze dat hij niet open gaat. Ze schopt het ding ervan af. "Sophie?"vraagt Stiles. Ze kijk naar Scott en weer terug naar de deur. Wanneer ze weet dat ze fout zit, rent ze weg. Achter haar hoort ze de deur open gaan. "Sophie!"roepen ze. Maar al snel is ze weg van hun. Ze weet dat ze haar gaan vinden dus rent naar de kleed kamer voor de meisjes. En blokkeert de deur.
"Wat gebeurde er?"vraag ik me af
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanficSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...