We kwamen aan op school en vrijwel meteen zagen we Scott, die naar ons toe kwam rennen. "Er is iets ergs gebeurd"zei hij en we liepen verder. "Wat dan?"vroeg ik. "Ik had een droom dat ik iemand vermoorde"zei hij. "En wie is iemand"vroeg ik. "Allison"zei Scott. Ik deed de deur open en liep als eerste naar binnen. "Dus je hebt haar vermoord?"vroeg Stiles even later. "Ik weet het niet, ik werd gewoon wakker en ik zweette ontzettend veel, en ik kon niet ademen. Ik heb nog nooit zo'n droom gehad waar ik zo wakker werd"zei Scott. "Echt? Die heb ik wel gehad. Die eindigde meestal wel anders"zei Stiles. Ik deed snel m'n hand voor z'n mond. "Teveel informatie"zei ik. "A, Ik bedoel dat ik nog nooit een droom gehad die zo echt voelde, en B geef ons nooit meer zoveel details van wat jij in bed doet"zei Scott. Ik draaide me om en keek Scott aan. "Dankje"probeerde ik zachtjes te zeggen. "Begrepen"zei Stiles als laatst. Maar ging weer verder. "Laat me eens raden"zei Stiles maar Scott haakte hem af. "Nee, ik weet dat jij denkt dat het anders is, dat het te maken heeft met mijn date met Allison morgen. Dat ik m'n controle ga verliezen en haar keel eruit scheur"zei Scott. "Nee, natuurlijk niet"zei Stiles. "Ja, dat is het precies. Het komt allemaal goed"zei Stiles toch eerlijk. "Ik vind zelf dat jij er ontzettend goed mee omgaat, het is niet alsof er een beginners les in die je kan nemen"zei Stiles. "Misschien geen les, maar wel leraar"zei Scott. "Wie, Derek?!"zei Stiles onbegrijpelijk. Bij het horen van zijn naam draaide ik me om en stopte met lopen. En ik sloeg Scott tegen z'n hoofd, blijkbaar had Stiles het zelfde idee en deed het ook. "Vergeet het deel waar wij hem in de gevangenis gooide?"zei Stiles. "Jullie" verbeterde ik hem. "Volgend mij zat jij ook in de auto met Stiles"lachte Scott naar me. "Bewijs het"zei ik en draaide me om en liep verder. "Maar ik weet het, maar haar achtervolgen, haar naar de achterkant van de bus slepen, het voelde zo echt"zei Scott. "Hoe echt?"vroegen ik en Stiles tegelijk. Maar hij liep nog en ik stond verstijfd stil. "Alsof het echt gebeurd is"zei Scott. We liepen met z'n drieën verder en staan nu aan de achterkant van de school. Er stond een bus, met kapotte deuren en ramen. Er was overal bloed. Het zag er niet leuk uit. "Umh, ik denk dat het echt gebeurd is"zei ik toen ik me omdraaide. We liepen snel terug de school in. "Kom op Scott, het gaat vast goed met haar"zei ik om het kalm te maken. "Ze beantwoord m'n sms'jes niet!"zei hij. "Het kan allemaal toeval zijn"zei Stiles. Scott was te druk bezig met rond kijken of hij Allison zag. "Heel veel toeval"zei Stiles nog. "Help me haar te vinden"zei Scott. We keken druk om ons heen, maar geen teken van Allison. "Sophie, je bent haar beste vriendin, weet jij niet waar ze is?"vroeg hij nu in paniek. "Ik ben de hele tijd bij jullie geweest"zei ik. We keken nog steeds druk rond. "Zien jullie haar?"vroeg Scott. "Ik kan maar beter geen antwoord geven"zei ik. Scott liep de hoek om en botste tegen de kluisjes. Hij begon zwaar de ademen en sloeg tegen een van de kluisjes aan. "We kunnen hem maar beter even met rust laten"zei ik. "Ja, ik denk het ook"zei Stiles. M'n hard begon opeens hard te bonken, toen ik naar Stiles keek zag ik dat hij 5 hoofden had. "Sophie?"vroeg hij. Wankelend liep ik door. Ik kreeg zwarte vlekken voor m'n ogen, ik ging een hoek om en leunde tegen de muur. Allison en Scott keken me aan. "Sophie? Wat gebeurd er?"vroeg Allison. Achter Allison en Scott was een grote zwarte beest die op 2 poten stond en rode ogen. 'Ik had gelijk, je moet bij hun weg blijven' hoorde ik de stem van Derek in m'n hoofd echoën. En binnen een laar seconden werd alles zwart.
Sorry dat het zo lang duurde voor een nieuwe update, maar ik heb het druk met de toetsweek die eraan komt. En de app waar ik de serie op kijk werkt niet altijd. SORRY!
Little_Me013
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...