We kwamen aan bij Scott, en de deur was open. We rende gelijk naar boven. "Scott wij zijn het"zei ik en klopte op de deur. Voor Stiles duurde het te lang en probeerde zijn deur open te doen. Maar Scott stond er met z'n voet voor. "Scott laat ons binnen, we kunnen helpen"zei Stiles. "Nee luister je moet Allison vinden"zei Scott. "Ze is in orde, ik zag dat ze een lift naar huis kreeg"zei Stiles. "Nee, ik denk dat ik weet wie het is"zei Scott. "Laat me binnen"zei Scott. "Denk je dat het Derek is?"vroeg ik. "Ja, Derek is de weerwolf, hij is degene die mij beet. Hij is ook degene die het meisje in het bos heeft vermoord"zei Scott. "Maar Derek is degene die Allison naar huis brengt"zei ik. Het was stil, en Scott deed de deur dicht. "Geef me je sleutel"zei ik tegen Stiles. "Waarom"vroeg hij. "Doe het nou maar"zei ik. Hij gaf me de sleutels, en ik rende naar buiten. "Maar je hebt nog geen rijbewijs"hoorde ik Stiles nog zeggen. Ik startte de auto van Stiles en reed Scott achterna. Het was raar dat ik wist hoe ik moest rijden. Ik reed in een staat in de bos en stopte net, voordat ik de auto voor me had geraakt. Ik stapte uit en volgde hem in het bos, het was eng om te zien hoe hij op armen en benen rende. Na een tijdje stopte hij en stond stil voor een boom met de jas van Allison. Ik hoorde gekraak achter me, en draaide gelijk om. Maar er was niks, dus ik keek weer terug. En zag een zwarte gedaante voor me. Hij hield z'n hand voor m'n mond en, nam me mee. "Waar is ze?"vroeg Scott. De man die nog steeds z'n hand voor me heeft, zegt dat ik stil moet zijn en hem moet volgen. "Ze is veilig, veilig van jou"zei Derek. "Blijf hier zei hij. En liep naar Scott. Toen hij bij hem was, gooide hij Scott naar achter en rolde verder weg. "Moet ik hier nou echt blijven?"vroeg ik mezelf af. Aan het einde stopte ze en Derek hield Scott tegen een boom omhoog. Ik luisterde niet en volgde hun, maar stopte steeds achter een boom. "Wat heb je haar aangedaan?"vroeg Scott. "Stil"snauwde Derek hem toe. "Te laat, ze zijn er al"zei Derek. "Ren"zei hij erachteraan. Hij rende mijn kant op. "Kom mee"zei hij en pakte mijn arm vast. Ik zag achter me een flits en Scott, die er bij was. En even later was er een pijl door zijn arm. "Wacht"zei ik tegen Derek. "Wat ga je doen?"vroeg hij. "Ik moet hem helpen"zei ik. "Nee, blijf hier"zei hij. Er stonden 3 mannen voor Scott. Met een kruisboog en ander spul. "Pak hem"zei de middelste man. De andere 2 mannen liepen naar Scott toe, maar werden niet veel later weg gegooid. Dat leidde de laatste man af, Derek rende naar Scott, en brak de pijl en liep rende met hem naar me toe. Even later viel Scott naast een boom, en kwam op adem. "Dat was leuk"zie ik. Ze keken allebei om. "Het was maar een grapje"zei ik. "Ben je niet moe?"vroeg Scott. "Ze heeft gewoon een goeie conditie"zei Derek die me verbaast aan keek. "Maar wat waren dat?"vroeg ik. "Jagers, een soort dat al een eeuw op ons jaagt"zei Derek, en keek om zich heen. "Ons? Je bedoelt jou, jij hebt mij dit aangedaan"zei Scott. "Is het echt zo erg?"vroeg ik. "Hoe bedoel je? Je kan beter zien, helderder horen, sneller bewegen waar elk mens van droomt? Jou is iets gegeven waar de meeste mensen voor zouden moorden"zei Derek. "Hij heeft gelijk Scott"zei ik. "De beet is een gift"zei Derek. "Ik wil het niet"zei Scott. "Dat komt nog wel"zei Derek. "En je hebt mij nodig als je wilt leren hoe je het beheerst"zei Derek. "Dus jij en ik, Scott. We zijn broers nu"zei Derek en liep weg, en keek me nog aan zoals eerst. Ik rende naar Scott, en hielp hem overeind te komen. "Hoe komt je hier eigenlijk?"vroeg Scott. "Ik heb een soort van de Jeep van Stiles geleend"zei ik, en Scott moest lachen. "Een soort van ?"vroeg hij en lachte. "Geen zorgen ik heb voor de sleutel gevraagd"zei ik. We waren er bijna en m'n telefoon ging af. "Waar ben je?"vroeg Stiles. "In het bos"zei ik. "Is Scott oké?"vroeg hij. "Ja, een soort van"zei ik. "Een soort van?!"zei Stiles. "We komen er aan"zei ik. "Ja, ik zie jullie"zei Stiles die naast me stond. Ik gaf de sleutels aan Stiles, en we reden terug naar huis. En ik moest achterin gaan zitten. "Waarom mag ik niet rijden?"vroeg ik. "Dat komt heus nog wel een keer"zei Stiles en lachte naar me via de spiegel. Ik legde mijn hoofd op de stoel van Stiles, en viel in slaap. "Weet je waar ik me het meest zorgen over maak?"hoorde ik Scott zeggen. "Als je Allison zegt, sla ik je op jou hoofd"zei Stiles. "Ze haat me waarschijnlijk nu"zei Scott. "Dat betwijfel ik, maar je kan beter een heel goed excuus verzinnen. Of je kant gewoon de waarheid vertellen"zei Stiles. "We komen hier wel door, vooral met haar erbij"zei Stiles. "Bedoel je Allison?"vroeg Scott. "Nee, ik bedoel Sophie"zei Stiles. "Hoe bedoel je?"vroeg Scott. "Ze heeft niet eens een rijbewijs en ze reed jou de hele tijd achterna, of is dat normaal?"vroeg Stiles. "Misschien wist ze wel hoe je moet rijden"zei Scott. "Ben je misschien verliefd op haar"vroeg Scott. "Nee! Hoe kom je daar nu bij, ze is lelijk!'zei Stiles. "Kom op Stiles, ik zal niks zeggen"zei Scott. "Nee"zei Stiles. "Oké"Zei Scott.
///// Volgende dag \\\\\
School was klaar, en we gingen naar huis, ik zag Allison en liepen samen naar buiten. We zagen Scott op een bank zitten. En we liepen langs hem. "Wat is er gebeurt? Je liet mij gisteren alleen op het feest"zei Allison. "Ja, ik weet het en het spijt me, echt"zei Scott. "Maar je moet geloven dat ik er een goeie reden voor had"zei Scott. "Laat maar horen"zei ik. en lachte een beetje. "Werd je ziek?"vroeg Allison. "Ik had zeker aan aanval of zo iets"zei Scott. "Krijg ik een verklaring?"Vroeg Allison, en we stonden stil. "Kan je het in je hart vinden om mij te vertrouwen?"vroeg Scott. "Ga ik hier spijt van krijgen?"vroeg Allison. "Waarschijnlijk wel"zei ik. En Allison lachte. "Is dat een ja voor een tweede kans?"vroeg Scott. "Dat is zeker weten een ja"zei Allison. En liepen dichter naar elkaar. "Ik ga maar"zei ik, en liep verder. Maar ook weer niet te ver. "Dat is mijn vader, ik kan maar beter gaan"hoorde ik Allison zeggen. Ze liep weg, en haar vader stapte even later uit. Scott had zich al om gedraaid. "Scott!"probeerde ik zachtjes te roepen. Hij draaide om en keek me aan. Ik knikte met m'n hoofd naar hun, en hij wist wat ik bedoelde. Haar vader was de Hunter in het bos.
////Volgende dag\\\\
"Mccal gaat het opnieuw doen"hoorde ik Coach zeggen toen ik aankwam bij het veld. Scott ging weer als eerste staan en ging gelijk klaar staan. Toen hij de fluit hoorde rende Scott richting Jackson. Het tegenovergestelde gebeurde dan wat ik eigenlijk dacht. Scott beukte Jackson tegen de grond en verging van de pijn. Scott viel op z'n knieën en greep z'n hoofd vast. Stiles rende naar hem toe, en ging even later met hem weg. Ik keek rond en zag Derek achter een bank staan. Ik rende Scott en Stiles achterna, ze rende de kleedkamer binnen. Scott sprong op de kluisjes en Stiles rende van hem weg, niet wetend wat hij moest doen. Ik liep de kleedkamer binnen en ging achter Scott staan. "Stiles, de brandblusser" schreeuwde ik. Wat geen goed idee was, Scott draaide zich om. Nu stonden wij tegenover elkaar. En een paar seconden later kwam er vanuit achter Scott een wolk. Hij probeerde er tegen te vechten. "Sophie? Stiles?" Hoorde ik Scott verward en uitgeput zeggen. "Wat is er gebeurt"vroeg hij. Stiles kwam weer binnen en deed z'n handschoenen uit. Ik ging nog een beetje in shock naast hem op de bank zitten. "Je probeerde ons te vermoorden, zoals ik je eerder vertelde. Het is de woede, het is je polsslag die stijgt. Het is een trekker" zei Stiles. "Maar het is lacrosse, het is behoorlijk een agressieve sport"zei Scott. "Het gaat veel meer agressiever zijn wanneer jij iemand op het veld vermoord. Je kan zaterdag niet spelen, je moet het spel niet meer spelen"zei Stiles. "Maar ik sta in de basis"zei Scott. "Nu niet meer" zei Stiles.
Na een lange oefening kan ik weer naar huis. Ik pak m'n spullen die nog op de bank lagen. En ga naar m'n fiets, richting huis. Ik word nu al moe, van steeds de zelfde bomen die je voor bij ziet gaan. En de zelfde huizen. Maar ben wel blij als ik mijn huis zie, ik zet m'n fiets opslot en ga naar binnen. Daar pak ik gelijk een pak een broodje met hagelslag. En ga gelijk naar boven.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...