Ik doe de huis deur open en zie m'n moeder op de bank zitten. "Hey"zeg ik en laat m'n tas vanaf m'n rug op de grond vallen. "Hoi"zegt ze wanneer ze van de tv weg kijkt. "Zeg alsjeblieft niet dat je zo'n moeder wordt die alleen maar soap series gaat kijken. Dat is mijn toekomst"zeg ik en zet de tv uit. Ze lacht en kijkt me aan. "Geen zorgen, ik zal niks van je afpakken"zegt ze en zet de tv weer aan. "Maar wat doe je zo vroeg thuis?"vraagt ze. "Dat kan ik ook aan jou vragen, maar ik spijbel"zeg ik. "Hopelijk vertellen ze dat vanavond niet"zegt ze. "Hoezo?"vraag ik. "Grapje"zegt ze. Ik ren de trap op, maar ik vergeet m'n tas. "Ik hoop wel dat ze zeggen dat je tienen haalt en een goed gedrag hebt"zegt ze. "Dat kan ik niet beloven"zeg ik en een snel de trap op, om een lang gesprek te vermeiden. "Ik weet al genoeg"zegt ze en zucht. Eindelijk ren ik de trap op, maar wanneer ik net op de bovenste tree ben, gaat de deur bel. "Ik ga wel!"roept ze. "Hey Mrs. Jones. Is Sophie al thuis?"vraagt Stiles, het lijkt alsof hij ergens is achter gekomen. "Ja, ze is boven"zegt mam. Stiles rent met 2 treden naar boven. Wanneer hij me ziet staan, loopt hij meteen m'n kamer in. "Kom binnen?"zeg ik met een verward gezicht. "Ik moet je iets laten zien"zegt hij en pakt onhandig z'n telefoon uit z'n zak. "Dit is m'n moeders kamer"zeg ik. "Owh.. Echt?"vraagt hij. "Nee grapje"zeg ik. Hij gooit z'n tas ergens in een hoek, ik leg de mijne op in m'n bureau stoel. Hij scrolt door z'n telefoon. "Dit moet je zien"zegt hij. Ik ga naast hem staan. Hij speelt een video af, het beest of de alfa die ik gisteren zag, komt in beeld. "Zag jij dat gisteren?"vraagt Stiles alsof hij m'n gedachte leest. "Ja"zeg ik kort. Ik loop terug naar m'n tas en haal m'n huiswerk eruit. "Hoe kan jij zo rustig zijn, terwijl er buiten een monster rond loopt?!"zegt Stiles. "Omdat het mij geen pijn doet"zeg ik. "Wat?"vraagt hij. "In de videotheek stond het beest achter me en keek me alleen maar aan"zeg ik.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...