"Ik ben overal geweest, behalve hier"zegt ze. Ze wordt gebeld, en heeft het geluid aan staan. Waarom leren mensen hun geluid niet uit te zetten, op deze situaties?! "Het is Jackson"zegt ze tegen me en neemt op. "Oke, geef me een seconden, ik en Sophie zijn ervan"zegt ze. "Waar gaan we heen?" Vraag ik. "Jackson en Lydia staan voor te wachten"zegt Allison en begint te lopen. En al snel gaat haar telefoon weer af. "Stiles?"zegt ze vragend en kijkt me aan, ik haal m'n schouders op en luister mee. "Ik ben het, waar ben je en heb je Sophie gezien?"hoor ik Stiles zeggen. "Ik ben op school jullie te zoeken, en Sophie staat naast me"zegt ze. "Waar ben nu?"vraagt hij. "De eerste verdieping"zegt ze. "Waar? Waar ben he precies?"vraagt Stiles. "Het zwembad?"zegt ze, je kan zien dat ze er niets van snapt. "Kom naar de lobby, nu meteen!"zegt Stiles. "Oké, we komen"zegt Allison en kijkt me even aan. Daarna begint ze te rennen.
Al snel zijn er we er, en Stiles en Scott komen door een deur. "Waarom ben je gekomen? Wat doe je hier?"vraagt Scott. "Dat vroeg je me"zegt Allison. "Dat heb ik je gevraagd?"vraagt Scott. En Allison laat het berichtje zien. "Waarom krijg ik het gevoel dat jij dot berichtje niet hebt verstuurd?"vraagt Allison en begint bang te worden. "Dat heeft hij ook niet"zeg ik en haal Scott's telefoon uit mijn broekzak. "Hoe kom jij daaraan?"vraagt Scott. "Geen idee"zeg ik. "Lieg niet!"schreeuwt hij. "Ik lieg niet!"schreeuw ik terug en ik krijg tranen in m'n ogen. Dat krijg ik altijd als er iemand tegen me schreeuwt. Ik draai me om en gooi zijn telefoon kapot tegen de muur. "Hey, het is Oké"zegt Allison en begint me te troosten. "Maar hoe kom je hier?"vraagt Stiles. "Dat heeft Jackson gedaan"zegt Allison. "Jackson is hier?!"roept Scott. "En Lydia, maar wat is er aan de hand?"vraagt Allison en haar telefoon gaat weer af. "Wie ben jij?"vraagt Allison wanneer ze de telefoon opneemt. Er gaat een deur open en Lydia en Jackson komen binnen. "Eindelijk, kunnen we nu gaan?"vraagt Lydia wanneer ze naast ons staan. "Horen jullie dat ook?"vraag ik. Iedereen schud nee. Het dal begint te kraken. "Ren!"zeg ik en ren weg. De alfa komt door het dak, ik ben het verste van hem af. Dus das minder eng. Hij schreeuwt en komt ons achterna. We zijn aan het einde van de gang en rennen door een deur. Scott is er als laatste door en doet de deur op slot. "Help me dit voor de deur te krijgen"zegt Scott en duwt een kast samen met Jackson voor de deur. "Scott wacht, niet hier"zegt Stiles. "Wat was dat, Scott? Wat was dat?" "Wat kwam zonet door het plafond?"vragen Lydia en Allison. "Help me! Pak die stoelen"zegt Scott. Ze doek wat hij zegt en leggen de stoelen op de kast, die nu voor de deur staat. "Jongens, wacht. Luister naar me, wacht één seconden. Jongens? Stiles praat.. Kunnen jullie een seconden luisteren? HALLO?!"zegt Stiles. Iedereen stopt en kijkt Stiles aan. Ik ga op m'n gemak op een andere tafel liggen. "Maar wat doen we met de 3 meter hoge ramen?"vraagt Stiles. "Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is, want ik word gek"zegt Allison. "Als jij het niet zegt doe ik het Scott"zeg ik als een waarschuwing. Scott loopt weg en leunt op een tafel. "Iemand heeft de conciërge vermoord"hoor ik Stiles zeggen. "Wat? Hij is dood?"vraagt Lydia. "Ja, hij is dood"zeg ik. "Waar praat hij over? Is dit een grap?"vraagt Allison. "Wie heeft hem vermoord?"vraagt Jackson. Het word even stil en Scott praat nog steeds niet. Ik wilde net iets zeggen, dus ik ging rechtop zitten. Maar Scott was me voor. "Het was Derek"zegt Scott. "Derek heeft de confiserie vermoord?"vraagt Jackson. En ik lag weer op m'n rug. "Weet je dat zeker?"vraagt Allison. "Maar de berglee-" "Dat was geen-"ik wilde m'n zin afmaken, maar ik weet zeker dat dat geen zin had. "Ik weet het zeker het was Derek"zegt Scott. "Allemaal?"vraagt Allison. "Ja, en als we nu niet weg komen, vermoord hij ons allemaal"zegt Scott. "Bel de politie"zegt Jackson. "Nee"zegt Stiles. "Wat bedoel je nee?"vraagt hij. "Ik bedoel nee, wil je het in het Spaans horen? Noh. Derek heeft 3 mensen vermoord. We weten niet wat zijn bedoelingen zijn"zegt Stiles. "Jouw vader heeft een hele groep achter hem staan. Bel hem!"roept Jackson. "Ik bel hem wel"zegt Lydia en pakt haar telefoon. "Nee, Lydia, wacht"zegt Stiles en loopt naar haar toe. Jackson is er niet blij mee en duwt hem weg. Scott loopt naar hun toe en helpt Stiles, ook al doet hij niks. "Ja, we zijn in Beacon Hills Highschool. We zijn binnen gesloten, dus kunt u.. Maar... Ze heeft opgehangen"zegt Lydia. "De politie heeft opgehangen?"vraagt Allison. "Ze zei dat ze al meer telefoontjes hebben gehad, dat er kinderen zitten opgesloten op school, en dat als ik nog een keer bel dat ik dan word gearresteerd"zeg Lydia. "Bel dan nog een keer"zegt Allison. "Eerste sturen ze een auto naar je huis, en dan komen ze hier naartoe"zegt Stiles. "Wat is dit, waarom vermoord Derek mensen, waarom ons?"vraagt Allison. En iedereen kijkt naar Scott. "Waarom kijkt iedereen me aan?"vraagt Scott. "Heeft hij al die aanvallen gedaan?"vraagt Lydia. "Nee, weet ik niet"zegt Scott. "Is hij de gene die de politie heeft gebeld?"vraagt Allison. "Dat weet ik niet!"zegt Scott geïrriteerd. Ik draai m'n hoofd en zie Allison verdrietig worden. Ik loop naar haar toe. "Geen zorgen, hij heeft z'n dag niet"zeg ik.
"Oké! Sukkels, een nieuw plan. Stiles belt z'n zinloze vader, en zegt dat hij iemand moet sturen met een groot geweer, mee eens?"vraagt hij aan iedereen. "Hij heeft gelijk, je hoeft hem niet de waarheid te vertellen, bel hem gewoon!"zeg Scott. "Ik ga niet toekijken hoe mijn vader levend wordt gegeten"zegt Stiles tegen Scott en kijkt ons daarna aan. "Geef me de telefoon!"zegt Jackson en pakt Stiles, maar hij krijgt een stomp op z'n gezicht. Wel iets wat hij verdient. "Geen idee dat je dat in je had"zeg ik met een lach. En hij lacht terug, en kijkt dat naar de grond. "Oké"zegt hij en pakt z'n telefoon uit z'n zak.
JE LEEST
I Was Wrong (Teen wolf S1) voltooid
FanfictionSophie verhuisd naar Beacon Hills, samen met haar moeder. De eerst dag als ze daar aan komt heeft ze op het nippertje een ongeluk laten voorkomen. Ze zag ook 2 rode lichtjes, maar waren dat wel lichtjes? Haar leven verandert compleet als ze daar aan...