"Hayır bunu yapmayacaksın!"
Antonin'in kendisine bağırarak söylediği bu cümleden sonra Dedektif Denys'e döndü.
"Bunun işe yarama ihtimalini bir düşünün dedektif. Bu adam belli ki beni aklından silememiş, benimle buluşmayı kabul eder."
"Eder ya da etmez, böyle bir şey yapmayacaksın Adreanna. Havayolu şirketlerine gideriz, oradaki insanları konuştururuz...Neden bu kadar tehlikeli bir yol seçelim? Buna gerek yok."
Dedektif, sinirle konuşan Antonin'e baktı. Dünkü gibi Dedektif Denys ve Beatrix'e ait odada, bu sefer pencerenin önüne konmuş üstü yazıyla dolu tahtanın önünde ne yapacaklarını planlıyorlardı. Öğlen olmak üzereydi ve neredeyse bir saattir tartışıyorlardı. Tartışmaya dahil olmamayı tercih eden Denys ve Beatrix bu bir saatin büyük çoğunluğunu bakışarak geçirmişti. Adreanna'nın Dedektif Denys'i de tartışmaya dahil etmesiyle çileden çıkan Antonin, odada bir sağa bir sola yürümeye başlamıştı.
Denys, bu söyleyeceğinin Antonin'in canını sıkacağını bilse de konuştu.
"Dosyayı Adreanna yönetiyor Antonin. Planı düşününce şirket işlerine girişmektense bizi sonuca daha hızlı ulaştırabilecek bir yol, mantıksız yanı olduğu kadar da mantıklı yanı var. E.L'in liderini düşürmek onlara büyük zarar verir."
"Ya Adreanna? O manyak Adreanna'ya ne kadar zarar verir peki? Neden bu konu üzerinde durmuyorsunuz?"
Buluştukları andan beridir hiç konuşmayan Beatrix de fikrini belirtti.
"Gerekli önlemler alınırsa kimseye bir zarar gelmez."
Dedektif devam etti.
"Bir aşama atladılar, Briand, bana sadece 100. kattakiler sağ kaldığında kendilerini göstereceklerini söylemişti... Acele etmeliyiz, işler önüne geçemeyeceğimiz bir hâle gelirse bunun bir geri dönüşü olmaz."
Antonin, Beatrix'in de Adreanna'nın planına olumlu baktığı konusuna takılmıştı. Bu odada onun gibi düşünen kimse nasıl olmazdı? Kızıl saçlarını tek omzunda toplamış kadına döndü.
"Sen de mi?"
Beatrix, kollarını hafifçe iki yanına açarak omuzlarını kaldırıp indirdi.
"Bireysel düşünüyorsun Antonin," dediğinde ellerini sıkarak yumruk yapan adam, bu sinirle odada daha fazla durmasının sağlıklı olmayacağını düşünerek hızlı adımlarla kapıya ilerledi. Koridordaki diğer odalarda kalanları bile rahatsız edebilecek bir gürültüyle kapıyı çarparak karşı odaya geçti.
Arkasından gelen Adreanna, odada ne tarafa gideceğini bilemeyerek dönüp duran adamın etrafına kollarını sararak durdurdu.
"Bu kadar sinirlenmene gerek yok Antonin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rigor Mortis
Mystery / Thriller|Wattys 2022 Gizem/Gerilim Kategorisi Kazananı| ▪ Gözü kararan dedektif, masası üzerindeki eşyaları ani bir hareketle dağıttı. Kalemler ve içi kâğıt dolu dosya, içindeki kâğıtlar etrafa saçılarak yere düşerken Adreanna da Antonin de adı olmadığı içi...