BÖLÜM-32

60 7 1
                                    

   Adam, neredeyse bir dakikadır sessizce, karşısındaki kadının ona söylediği şeyin farkında olup olmadığını düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Adam, neredeyse bir dakikadır sessizce, karşısındaki kadının ona söylediği şeyin farkında olup olmadığını düşünüyordu. Mantıklı düşünebilecek kadar kendinde olmadığını biliyordu ama bu kadar saçma bir şey söylemiş olmasına ihtimal bile vermek istemiyordu. Başını usulca yana yatırdı.

     "Adreanna?"

     İsmini onu ikaz eder gibi söyleyen dedektife yavru kedi gibi bakan Adreanna, aklındaki planı açıklaması için ona fırsat sunulmasını bekliyordu. Denys'in zaman geçtikçe öfkelendiğini fark ettiğinde ellerini hızla iki yana sallarken konuşmaya başladı.

     "Şöyle düşünün Dedektif Denys: Dylan örgütün lideriydi ve bana takıntılıydı. Evinin her yerinde benim fotoğraflarım varmış, o söyledi..."

     Bu detayı bu şekilde söylemiş olmak kadını rahatsız ederek bir süre susmasına sebep oldu ama Adreanna, ölmüş gitmiş adamın ona olan manyak takıntısını anlatmaktan çekinmeyecekti. Kendi davası kapanmıştı. Sırada tüm dünyayı ilgilendiren dosya vardı. Devam etti.

     "Beni E.L'in başına çağırdı. Size yemin ederim ki o gece aramızda böyle bir konuşma geçti. Bana o kadar kafayı takmış ki örgütün lideri olmamı istedi."

     Denys gece yaşananları Adreanna'ya sormak için uygun bir vakit bulamadığı ve tabii ki Antonin'in durumu böyleyken aklına bile gelmemiş olmasıyla şu an öğrendiği şeylerle şaşırmıştı. Adreanna'ya anlatmaya devam etmesi için eliyle işaret etti. Kadın bir saniyelik arayla hızlıca tekrar konuşmaya başladı.

     "Beni diğer kendisine sadık üyelere de anlattığına eminim. Havaalanına gider o broşürlerin elime geçmesini sağlarım ve sonra... Ve sonra 'evet' derim. Katılmak istediğimi söylerim."

     Denys, Adreanna'nın bu çılgın planına karşılık ofladı. Bu kadın asla akıllanmayacaktı. Ne söylemesi gerektiğini bilemeyerek gözlerini hastanenin, aşina olduğu, bahçesinde gezdirdi.

     "Hayır," dedi katı bir ses tonuyla. "Bu sefer böyle saçma bir işe bulaşmana izin veremem."

     "Ama..." diyerek karşı çıkmaya çalışırken lafı dedektif tarafından öfkeyle bölündü.

     "Hayır dedim Adreanna. Başına buyruk davranmayacaksın."

     Dedektifin kendisine olan bu sert cevabına sinirlenen kadın, her zamanki inadıyla susmak bilmedi.

     "Ama bu, sizin planınızdan daha çabuk sonuç verir. 100. kata çıktığımı düşünsenize. Her şeyin ortasında olduğumu, insanların bana güvendiğini, onları benim yönettiğimi. Ya tek bir emrimle onları tamamen yok edebilirsem dedektif?"

     "Hayat senin planların gibi işlemez küçük dedektif! İlk planının nasıl sonuçlarla bize geri dönüş yaptığını görmüyor musun?"

Rigor MortisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin