BÖLÜM-42

45 6 1
                                    

     "Bize sunduğunuz teklifi enine boyuna düşündük Dedektif Denys. Kabul ediyoruz. Rigor Mortis adıyla sizinleyiz, emirlerinizi bekliyoruz."

     Adreanna da Antonin de aramayı sonlandıran Dedektif Denys'e dehşet içinde bakıyorlardı. İki polis de Denys'in konuştuğu adamın yeraltı dünyasının en tehlikeli adamlarından biri olduğunu biliyordu. Kendileri bu çeteyle ilgilenmiyor olsalar da adlarını duydukları bu adamın yıllardır yerinin bilinmediğini, onu bulabilmek için ne kadar uğraşıldığını görmüşlerdi ve şimdi ortağı oldukları adam, bu aranıp bir türlü bulunamayan adamı yanlarına çekmişti. Polislerin yanına...

     "Bu nasıl oldu dedektif? Ona nasıl ulaştınız?"

     Denys neşeyle bir kahkaha attı.

     "Beni hafife alıyorsunuz," dedi kahkahasının sonunda. İşaret parmağıyla karşısında duran üç kişiyi de gösterdi. "Hepiniz." diye ekledi.

" diye ekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 *

     Saat gece 1'e gelirken konuştukları gibi Adreanna ve Beatrix'in gittiği havaalanına gidecek ekip, yaptıkları planın üstünden son bir kere daha geçtikten sonra toplantı odasından çıktılar. Binadan beraber çıkacaklarken arkalarından seslenen bir polis memuru durmalarına neden oldu.

     "Beatrix Violet..."

     Kadın, herkesten önce arkasına döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     Kadın, herkesten önce arkasına döndü. Adamın ona baktığını gördüğünde bu işin sonunun iyi bir yere gitmeyeceğini anlamıştı, farkında olmadan Denys'in koluna girdi. Adam ona doğru bir adım ilerledi.

     "Carla Martina Delgado'nun ölümünden sorumlu tutuluyorsunuz. Benimle gelmek zorundasınız."

     Beatrix böyle bir şeyi beklemediğini söyleyemezdi, üstünü örtmenin mümkün olmadığını, eninde sonunda ortaya çıkacağını biliyordu ama bu kadar büyük problemler arasında bu denli kolay bulunacağını düşünmemişti. Denys ile bu konuyu detaylıca konuşmamış oldukları için pişmandı, başına ne geleceğini, kurtulup kurtulamayacağını öğrenmek istiyordu. Denys'in gözlerinde aklındaki bu soruların cevaplarını aradıysa da adamın bakışları ona hiçbir şey söylemiyordu. Polisin yanına gelip onu kolundan tutmasına karşı bile koyamayan Beatrix, birilerinin bir şeyler söylemesini bekledi. Kimse beklediği gibi bir tepki vermediğinde hayal kırıklığına uğrayarak adamın adımlarına kendi adımlarını uydurup az önce çıkmaya çalıştığı binanın koridorunda yürümeye başladı. Birkaç dakika içerisinde yaşadıklarını anlamlandıramayan kadın, yüzüstü bırakıldığını düşünmeye başlamıştı. Köşeyi dönmeden önce son bir kez arkasına dönerek kapı önünde bekleyen ekibe baktı. Denys'in yüzünde gezdirdiği bakışları adamın dudaklarında takıldı. Kıstığı gözleriyle kendisine bakan Denys, kadının içini biraz olsun rahatlatan bir cümle kurmuştu.

Rigor MortisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin