Başlangıç Tarihi: 30.06.2021 / Bitiş Tarihi: 03.08.2021
Cümlelerime nasıl başlamalıyım bilmiyorum ama sanırım tamamen içimden geldiğince yazıp kelimelerime kendi kendilerine bir araya gelmeleri için izin vereceğim.
Eğer bugün burada, bu satırları okuyorsan kalbime dokunmuşsundur. Hoş geldin, seni burada görmek tahmin edemeyeceğin kadar güzel.
Bu ne zaman karşına çıkar, ne zaman görürsün, hatta... görür müsün bilmiyorum ama ben bir süredir buralardayım. Bir süredir cümlelere yön vermeye çalışıyor, kendimi yarattığım karakterlere kaptırıyor, satırlar arasında oradan oraya deliler gibi koşturuyorum. Bunun bir yere varıp varmayacağından emin olmasam da bıkmadan usanmadan yazıyorum, yazmayı seviyorum. İlerlemeye çalıştığım yolda bir elin parmaklarını geçmeyen insanın arkamda durduğunu bilerek, yürümeyi yeni öğrenmiş bir bebek gibi tutuna tutuna hedeflediğim yere varmaya çalışıyorum. 2021 yılının sıcak bir yaz ayında ilk kelimesini yazdığım bu hikâyenin rüzgâra kapılıp senin önüne gelmesini bekliyorum belki de. Bekliyorum işte, bir şeyler olur diye.
Son bölümleri yazarken gerçekten her şey gibi bu maceranın da bir sonu olduğunun farkına vardım. Her karaktere ayrı ayrı bağlandım, yazan ben olmama rağmen yer yer gözlerim doldu, yer yer sinirlendim. Kelimelere yol veren ben miydim yoksa karakterlerim kendi yollarını mı buldular emin değilim ama bunun burada bitmesini istemiyorum. Zaman yanında ne getirir, neyle karşı karşıya kalırım bilemem ama beni destekleyen insanlara teşekkürlerimi sunuyor, duygu ve düşüncelerime dair yazacaklarımı daha fazla uzatmak istemeyerek şu anlık burada noktalıyorum.
Ben Elif, yazmanın kendisi için 'nefes almak gibi' olduğunu düşünen Elif. Bir gün başka hikayelerin sonunda yine görüşmek üzere. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rigor Mortis
Mystery / Thriller|Wattys 2022 Gizem/Gerilim Kategorisi Kazananı| ▪ Gözü kararan dedektif, masası üzerindeki eşyaları ani bir hareketle dağıttı. Kalemler ve içi kâğıt dolu dosya, içindeki kâğıtlar etrafa saçılarak yere düşerken Adreanna da Antonin de adı olmadığı içi...