0.1

51.7K 1.2K 434
                                    

2024 yazar güncellemesi : Arkadaşlar bu kitapta Yusuf Yazıcı sadece ismen ve model olarak geçen bir karakterdir. Kitap ona ithafen yazılmadı. Tabi ki karakterlerimden biri de o ama demek istediğim bir fan kitabı değil. Bunu bilerek başlayın lütfen.

Hatırlatma: Bu kitap 2021'de yazıldı. Geçen sene yayımdan kaldırmıştım. Şimdi yeniden yüklüyorum. Bu yüzden adam evlendi, çocuğu olacak vs diye yeni bir kitapmış gibi linçlemeyin beni lütfen. Bunları bende biliyorum çünkü. Sadece eğlencesine yazıldı. Ben zamanında vakit geçirdim. Sizde okurken öyle. Yeniden mi geldin yoksa ilk kez mi denk geliyoruz bilmiyorum ama iyi ki geldin, hoş geldin. ✨

🦋

"Ela!"

Annemin sesini duyduğumda artık hazır olan kuymağımın altını kapatıp ekmek sepetinden bir parça ekmek kopardım.

"Efendim anne!"

"Ne yapıyorsun yine mutfakta?"

"Kıymaaak." dedim a harfini uzatarak. Ben peş peşe böldüğüm ekmeklerimi bakır tavama batırırken annem kapıdan göründü. Yüzüne her zaman yerleştirdiği sinirli ifadesini üzerime bırakıp hızla yanıma geldi. Özenerek yaptığım kuymağı hiç acımadan çöpe döküp elimdeki ekmeğimi de aldı.

"Ben sana yemek yemeyeceksin kilo alıyorsun demedim mi? Ben Müjgan'ın kızı kilolu dedirtmem!"

"Bağırma bana." dedim bıkkınlıkla. "İnsanların ne düşündüğü de güzellik algısının başını zayıflığın çekmesininde benim için gram önemi yok."

"Benim için var ama!"

"Bu beni ilgilendirmiyor anne." deyip hala aç olduğum için guruldayan karnımla birlikte odama doğru adımladım.

Yatağımın üzerine oturduktan sonra bağdaş kurup yağan yağmuru izledim. Annem fazla otoriter bir kadındı. Babamda ondan farksız biri değildi. İkisi de sadece işkolik bir hayattan ibaretken benim de onlara uyum sağlamamı istiyorlardı ama ben kalıplara sığabilecek biri değildim.

Akan gözyaşlarımı tavanı izleyerek geri gönderip gülümsemeye çalışarak kulaklığımı taktım. Annemin söylenmelerini duymamak için müziği son sese getirip yatağıma uzanıp her zamanki rutinime odaklandım.

Görmeyeceğini bile bile Yusuf'a yazmak..

@Kuymakcibasi: Merhaba, yine ben geldim.

@Kuymakcibasi: Yapacak bir işim olmadığı için yine sana yazıp yazıp can sıkıntımı gidereceğim.

@Kuymakcibasi: Nasılsa görmeyeceksin zaten.

@Kuymakcibasi: Başlıyorum o zaman. Hani senin bir reklam filmin vardı ya Yemek Sepeti'yle. Hah işte ben o günden beri fırsat buldukça kuymak yiyorum ama annem izin vermiyor.

@Kuymakcibasi: Kilo alırmışım. Kimse beni beğenmezmiş. Ben kadınsam fiziğime dikkat etmeliymişim falan filan.

@Kuymakcibasi: Ben buna asla katılmıyorum. Güzelliği hiçbir kalıba sığdıramaz kalpler. Kimse merak etmese de iç güzellik her şeyden önemlidir bu hayatta.

@Kuymakcibasi: Bir kere yaş aldıkça solmuyor iç güzellik. Daha ne olsun değil mi?

@Kuymakcibasi: Tabi siz ne anlarsınız? Muşmula suratlı erkekler ne olacak? Hepiniz aynı değil misiniz?

@Kuymakcibasi: Biriniz de iç güzelliğe önem verin be!

@Kuymakcibasi: Ne o senin magazine çıktığın kadın? Güzel değil ki.

@Kuymakcibasi: Az güzel.

@Kuymakcibasi: Ya da vazgeçtim hiçte güzel değil. Tamam benden güzel olabilir ama yine de sevemedim.

@Kuymakcibasi: Bari Türk olsaydı. Ayrılır mısın ondan?

@Kuymakcibasi: Ben böyle dedim ya kesin ayrılırsın şimdi.

@Kuymakcibasi: Neyse kalbinin seçimlerine karışmak istemiyorum ama keşke farklı olsaydı her şey.

@Kuymakcibasi: Şu an Trabzon'dayım ve odamın penceresinden sokakları izliyorum.

@Kuymakcibasi: Bu şehrin sokakları bizi el ele görmezse büyük ayıp olmaz mı sence de?

@Kuymakcibasi: Olmaz dediğini duyar gibiyim. Niye öyle diyorsun pislik! Ayıp değil mi?

@Kuymakcibasi: Benim seninle büyük hayallerim var bir kere. O yüzden bir daha olmaz falan deme.

@Kuymakcibasi: Sana çok aşığım be kuymaklı kekim.

@Kuymakcibasi: Bu his nasıl biliyor musun? Hani böyle eskiden, biz küçücükken babamız mahalle bakkalına gider, beyaz şeffaf poşetlerde ekmek alır ama o ekmeğin içine de birkaç tane bizim için çikolata atardı ya..

@Kuymakcibasi: Sonra biz o şeffaf poşetlerde o çikolatayı görürdükte çikolatamıza kavuşmak için kahvaltıyı çabucak bitirmeye çalışırdık.

@Kuymakcibasi: Sonra o çikolataya kavuştuğumuz anda ki o hissimiz..

@Kuymakcibasi: Ben seni o mutluluk hissiyle seviyorum.

@Kuymakcibasi: Canım yanıyor. Ben birazdan uyurum. Başka türlü huzurlu olamıyorum.

@Kuymakcibasi: Keşke uyandığım anda tüm sorunlarım çözülmüş olsa..

@Kuymakcibasi: Seni seviyorum, bu bana yetiyor. Keşke sana da yetseydi.

..❤️🦋


10.07.21

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin