2.3

15.3K 704 114
                                    

"Masaj yapmamı ister misin?"

Julia'nın başımı öptükten sonra söylediği şeyle gülümsedim. Bu sabah başım ağrıdığı için ciddi anlamda kötü hissediyordum.

"Gerek yok güzelim. Ela'ya uğrayacağım bugün. Vaktim hiç yok bu yüzden."

"Ela'yla ne işin var ki?" suratını asıp yanıma oturduğunda bacağını okşayıp ayağa kalktım.

"Çekimlerimi yapacak. İş görüşmesi gibi düşün."

"Koskoca Türkiye'de başka fotoğrafçı mı yok?"

Sinirlenmiş miydi o, yoksa bana mı öyle geliyordu?

"Julia bir şey söyleyeceksen açık açık söyle. Lafı geveleme lütfen."

"Peki." dedi o da ayağa kalkarak. "Ela ile görüşmenizi istemiyorum."

"Sebep?"

"O kızın sana bakışlarını nasıl fark etmiyorsun Yusuf! Seni seviyor!"

Saçmalıktı.
Söylediği her şey tamamen saçmalıktan ibaretti.

"Ela sevdiği adamla bekleme gereği bile duymadan evlendi. Rüya gibi bir düğünü oldu. Herkes birbirlerine ne kadar yakıştıklarını yazıp çiziyor. Sen görmüyor musun tüm bunları? Niye saçma sapan kıskançlıklar yapıyorsun ki?"

"Saçma sapan mı? Körsün Yusuf! İstemiyorum o kızı diyorum sana!"

"Bende sana kim olursa olsun biri istedi diye Ela'yla aramı bozmam diyorum."

"Ben senin sevdiğin kadınım anladın mı? Ben senin sevgilim! Bana karşı o kızı mı savunuyorsun?"

"Savunmuyorum Julia. Sadece söylediğin şey çok saçma. Her şeyden önce Ela evli bir kadın."

"Bu seni sevmediği anlamına mı geliyor?"

Sinirleniyordum ama gözlerinin dolduğunu görünce Julia'yı kendime çekip sarıldım.

"Bebeğim biraz sakin kalıp ne dediğini düşünsen aslında sende yanıldığını anlarsın."

Başını göğsümden çekip gözlerime baktı.

"Yanılmıyorum.. Göreceksin.."

"Julia lütfen."

"Beni seviyorsun değil mi?"

"Elbette seviyorum."

Julia geri çekildiğinde gözlerini sildi.

"Tamam. Ben sana her konuda güveniyorum zaten. Çık istersen."

"Akşam gelince gönlünü alacağım söz. Ama şimdi gerçekten gitmem gerek. Seni seviyorum bebeğim."

"Bende seni seviyorumm."

Evden çıktıktan sonra arabama binip Ela'ya yanına geleceğime dair mesaj attım. Yola çıkacağım sırada aklım Julia'nın dediklerine takılmıştı.

Kadınlar hislerinde yanılmaz derler ya hep.. Yani olabili-

Saçmalama Yusuf.

Ela sevdiği adamla mutlu bir yuva kurdu. Sürekli dip dibeler.. Onlar birbirini çok seviyor.

Aklımdan Julia'nın saçma fikirlerini iteleyip stüdyoya doğru yol aldım.

..🦋❤️

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin