0.4

22.3K 978 203
                                    

Yusuf'tan

Evimde kendi kendime antrenman yaparken sosyal medya işlerimi halleden Ayhan abinin telaşlı bir şekilde yanıma geldiğini görmüştüm. Yaptığım ağırlık egzersizini bırakıp ona baktım.

"Ayhan abi.. Bir şey mi oldu?"

"Yusuf Bey ben bir şey yaptım."

"Ne yaptın?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Ben instagram hesabına fotoğraf yüklerken birinin mesajına cevap verdim."

"Ne! Ne yaptın sen ya?"

"Yusuf bey gerçekten çok ısrarla mesaj atıyordu. Son attığı mesajı da görünce sizi yanlış tanımasını istemedim."

"Ne yazmış olabilir de cevap verdin? Üstelik bunu bana sormadan yaptın! Öyle her yazana cevap versek ne olur benim sosyal medya hesaplarım!"

Birine cevap vermesi benim açımdan sorun değildi aslında, unutulur giderdi ama bunun benden gizli yapılması sinirimi bozmuştu.

"Ne yazmışta cevap verdin?" dedim kendimi koltuğa atarak. "Ya da neyse ben bakarım şimdi. Hesabının ismi ne?"

"@Kuymakcibasi Yusuf bey."

"Ne saçma bir kullanıcı adıymış. Neyse tamam sen çık Ayhan abi. Ben bakarım. Bir daha da böyle bir şey sakın olmasın."

"Olmayacak, özür dilerim."

Ayhan abi gittiğinde koltuğa uzanıp telefonumu elime aldım. İnstagram hesabıma girip söylediği kullanıcı ismiyle olan konuşmalara girdim. Attığı mesajların bir kısmına göz attıktan sonra son yazdıklarına baktım.

@Kuymakcibasi: Gerçi bende kime ne anlatıyorsam? Senin içinde dış görünüş her şey değil mi?

@yusufyazici: Değil.

@Kuymakcibasi: Sen..

@Kuymakcibasi: Sen bana cevap mı verdin?

@Kuymakcibasi: Hayır hayır. Aç olduğum için benim gözlerim yanlış görüyor.

@Kuymakcibasi: Çünkü sen bana neden cevap veresin değil mi?

@Kuymakcibasi: Hemde bana??

@yusufyazici: Kendini küçümsemeyi bırakır mısın lütfen?

@yusufyazici: Bu yaptığın çok saçma çünkü.

@Kuymakcibasi: Sen ciddi ciddi cevap veriyorsun bana?

@Kuymakcibasi: İnanamıyorum!

@yusufyazici: Tamam, inandığında
haber ver.

@yusufyazici: Gidiyorum.

@Kuymakcibasi: Dur! Dur gitme!

@Kuymakcibasi: İnandım.

@yusufyazici: Bak seninle çok kısa
konuşup gitmem gerekiyor.

@yusufyazici: Mesajına ben bakmadım.
Üzgünüm ama sosyal medyamı yöneten
kişi dayanamayıp sana cevap vermiş.

@yusufyazici: Durumun benimle alakası yok yani.

@Kuymakcibasi: Yani bana cevap
veren kişi sen değil miydin?

@yusufyazici: Değildim.. Üzgünüm..

@yusufyazici: Sosyal medyamı yöneten
kişi sana cevap verdiğini
söyleyince bakmak istedim.

@yusufyazici: Ama yazdıklarını üstünkörü okudum. Kilonu bu kadar kafana takman normal değil.

@Kuymakcibasi: Sana söylemesi kolay.

@yusufyazici: Bunu değiştirebilirsin.

@Kuymakcibasi: Yapamıyorum ki..

@yusufyazici: Boşver o zaman. Üzme kendini bu kadar.

@yusufyazici: Sen söyle bakalım. Aynada gördüğün kişiyi seviyor musun?

@Kuymakcibasi: Seviyorum ama.. İnsanlar kendimden soğumama neden oluyor.

@yusufyazici: Sen mutluysan kimin ne dediğini önemseme.

@yusufyazici: Ha bu arada her ne kadar sana atılan ilk mesajı ben yazmamışım olsam da yazılan şey doğru.

@yusufyazici: Dış görünüş benim için o kadar önemli değil.

@yusufyazici: Ama senin için önemli.

@Kuymakcibasi: Değil!

@yusufyazici: Öyle..

@yusufyazici: Beni beğendiğini söylemişsin. Tanımıyorsun bile beni.

@yusufyazici: Hiç tanımadan dış görünüşüm dışında neyimi beğenebilirsin ki?

@yusufyazici: Bak gördün mü, sende dış görünüşe önem veriyorsun işte.

@Kuymakcibasi: Biliyor musun Yusuf? Çok yanılıyorsun..

@Kuymakcibasi: Yani seninle ilgili bir şey bilmediğim konusunda.

@Kuymakcibasi: Oysaki tahmin bile edemeyeceğin kadar çok yakınım sana..

.. ❤️🦋

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin