3.8

13.6K 745 154
                                    

Furkan aşağı indikten sonra bende kendi odama geçip güzel bir duş aldım. Saçlarımı kurutup üzerime de günlük askılı bir elbise giyindikten sonra aşağı inmeye başladım. Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu. Ama bu güzel kokuya eşlik eden Furkan'ın  söylediği Karadeniz türküsüydü.

"Bir tаş аttum denize dаlgаlаndı sulаri
Aldun kimlere verdun gözümden uykulаri

Yаş benum keder benum kim аğlаsun yerume
Bir dаhа görünür mi gözlerun gözlerume."

Furkan'ı ilk kez şiveli konuşurken duyuyordum ve sesinin bu kadar güzel olduğunu da hiç bilmiyordum. Aklıma gelen şeyle bende askıdaki mutfak önlüğünü takıp şarkının geri kalanını söylemeye başladım.

Şarkıyı söylemeye başladığım an gülümseyip tava böreğin altını kapattı. Sonra da duvara yaslanıp beni izlemeye başladı. Sürekli gülümsüyordu.

"Kаrşıdа kаyаluklаr yаnınа limаn olmаz
Sаrılmа rüzgаrınа denizde imаn olmаz

Yаş benum keder benum kim аğlаsun yerime
Bir dаhа görünür mi gözlerun gözlerume."

Sustum. Gözlerimin içine öyle bir bakıyordu ki devam edemedim nedense.

"Çok güzeldi." dedi Furkan yanıma gelerek. "Bir insanın her şeyi böyle güzel olmamalı. İnsanın aklını başından alıyor."

24 yıllık yaşamım boyunca hiç böyle sevilmemiştim. Her ne kadar çevrem iş statüm yüzünden kalabalık olsada kimsenin beni gerçekten sevmediğini biliyordum. Şimdi birinin bana böyle duygular hissetmesi kuş gibi hafif hissetmeme neden oluyordu.

"Bana ne zaman böyle aşık oldun?"

Aniden sorduğum soruyla beni kollarının arasına alıp sarıldı.

"Bu sorunun bir cevabı yok. Bende bilmiyorum ne zaman bu hale geldiğimi."

Saçlarımı öpüp beni bıraktığında masaya oturmam için sandalyemi çekti. Bende gülümseyip yerime oturdum. Furkan önce bana sonra kendine servis yaptıktan sonra yanıma oturdu.

"Ye bakalım beğenecek misin tava böreğimi?" dedi çatalına batırıp ağzıma uzatarak. Uzattığı dilimi ağzıma alarak böreğin tadına baktım.

"Baya güzel." dediğimde Furkan gülümseyip bir dilim de o aldı.

Bir süre sessizce kahvaltı yaptıktan sonra Furkan çatalını masaya bırakıp peçeteyle ağzını sildikten sonra elimi tuttu.

Bir anda böyle yakınlaşmak garip hissettiriyordu.

"Ela bundan sonra ne olacak? Yani dün gece seni öpmeme izin verdin.. Şimdi biz-"

"Furkan her şey çok hızlı gelişiyor. Biraz düşünmeme izin ver olur mu?"

"Tamam, tabi düşün. Ama en azından birlikte uyusak. İstemezsen yanına bile yaklaşmam. Lütfen. Aynı odada kalalım. Ne dersin?"

Biraz düşündükten sonra gözlerine baktım.

"Olur. Ben bana bir şey yapmayacağını zarar vermeyeceğini biliyorum. Birlikte uyuyalım."

Hayatımda bir şeyler değişsin istiyordum. Ömrümün sonuna kadar beni sevmeyen bir adamda tutuklu kalıp yok olmak çok kötü olmaz mıydı? Soyadını taşıdığım bu adam beni seviyordu ve bende bu sevgiye karşılık vermek için elimden geleni yapmak istiyordum.

..🦋❤️

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin